Sne i dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Dansker i England

Jeg skal til DK om et par dage, og ville lige høre, om I stadig har sne og i så fald, om der er så meget, at jeg bliver nødt til at gå ud og investere i et par "rigtige" vinterstøvler?

Tak for svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Trine89

Her hvor jeg er er der nærmest ikke mere sne.. 

Men der er møg glat.. 

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/

altså det skifter meget(: den ene dag sneer det, den anden er der smeltevand over alt(; jeg ville invister i et par varme støvler

Anmeld

15. januar 2011

FamilienSørensen

Dansker i England skriver:

Jeg skal til DK om et par dage, og ville lige høre, om I stadig har sne og i så fald, om der er så meget, at jeg bliver nødt til at gå ud og investere i et par "rigtige" vinterstøvler?

Tak for svar.

Sneen er ved at smelte, og lige nu når man kigger ud er det for det meste sjap og store grå pøle rundt omkring.

Så bare gummisko ville være dejligt i det her vejr.

Men det skulle ikke overraske mig at det så lige pludselig begyndte at sne igen da det har gået lidt op og ned med sneen, slud og temperaturet.

Knus

Anmeld

15. januar 2011

LinLin

Bor i Århus - her er det regnet væk i dag... WUHU! - altså på nær de store bunker...

Anmeld

15. januar 2011

Mor010711

Der skulle vist komme mere sne på torsdag mener jeg. Men mener også at det bliver et par plusgrader, så det smelter jo med det samme igen. Men det er vådt, vådt, vådt!! Så du skal hvert fald have sko/støvler der er vandtætte 

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

Dansker i England skriver:

Tak for svar.

Her i Odense er gummistøvler med tykke uldsokker vist det bedste for futterne, for her er mest vand

Anmeld

15. januar 2011

Dansker i England

Tak for svar allesammen.

Jeg tror, jeg vil gå ud og investere i nogle bedre støvler, der kan holde vintervejret væk fra fusserne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.