Et savn der nogen gange overskygger glæde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Trine89

Jeg har gået et par dage og tænkt om jeg skulle oprette denne tråd eller ej.. men er komme frem til at jeg har brug for at komme af med det.. 

Jeg går med et meget stort savn som nogen gange bare overskygger hele glæden ved at være gravid.. 

jeg er nu gravid i uge 9+1, og jeg er så lykkelig og jeg glæder mig helt vild til rejsen, og se hva tiden bringer. 

det eneste "men" der er, er at jeg virkelig savner min egen mor, som der desværre ikke kan være en del af dette. Der er ikke noget jeg hellere vil end at kunne dele denne lykke med hende. Jeg savner hende så meget.. 

Derfor vil jeg også gerne give min veninde Caroline et Kæmpe tak fordi hun virkelig er der for mig, hun giver mig virkelig alt den støtte, opbakning og gode råd som jeg kunne ønske mig. HUN betyder ALT for mig og jeg er så glad for at jeg har hende i mi liv.. 

Det nærmeste jeg kommer en mor er min Gudmor som også er min Faster er virkelig også GULD værd i denne tid.. og jeg min Kæreste er jo også fantastisk, men (undskyld) han er jo en mand og han kan have svært ved at "være" med..

Og til sidst et KÆMPE til alle jer her på Baby.dk, jeg er så glad for at i alle er her.. I er virkelig nogen som både her i de gode tider men også i de tider som er knap så gode..  

Jeg er SÅ glad for jeg har en masse dejligt mennesker i mit liv, men jah nogen gange kommer savnet til min mor lige snigende ind på mig.. 

Tak fordi i læste med. 
Jeg havde lige brug for at læsse af på jer herinde.

Trine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Blyb

Sikke et dejligt og kærligt indlæg.

Altså ikke det med du savner din mor, hvilket jeg godt kan forstå, men at du alligevel kan se alt det positive i de mennesker du har omkring dig på trods af dit store afsavn.

Jeg vil ønske dig alt held og lykke i din graviditet

Anmeld

15. januar 2011

Trine89

Blyb skriver:

Sikke et dejligt og kærligt indlæg.

Altså ikke det med du savner din mor, hvilket jeg godt kan forstå, men at du alligevel kan se alt det positive i de mennesker du har omkring dig på trods af dit store afsavn.

Jeg vil ønske dig alt held og lykke i din graviditet

Mange tak skal du have, selvom det er hårdt er det jo også så dejligt at man har de dejligst mennesker i ens liv. 

Og det er jo uden tvivl noget af det største der er mig i vente

Anmeld

15. januar 2011

Caroline86

ej, det må du da ikke putling!

Jeg er snottet nok i forvejen uden at snøfte over det her!

Tak skatter!

Jeg er sikker på din mor sidder oppe på sin sky og PRALER med sin dejlige datter og sit kommende barnebarn!!!!!

Jeg håber du ved hvor meget du også betyder for mig? Selvom vi har haft vores uenigheder vender vi altid tilbage til hinanden for vi hverken kan eller VIL undvære hinanden!(sådan har jeg det i hvert fald)!

you're the greatest!!!

Anmeld

15. januar 2011

LR85

Jeg kan GODT forstå dig.

Har selv mistet min kære far og mangler ham hver eneste dag. Specielt i julen og andre højtider (graviditeten og fødslen)

Mangler ham hver dag til vise ham min søn og kunne se dem sammen.

Jeg forstår at tabet og savnet til sin mor må være ufatteligt stort, da man jo gerne ville bruge hende til alt gennem de store ting i livet, høre hende erfaringer, hendes oplevlser og lign. Det gør mig ondt for dig, og jeg ved hvordan du føler og hvilet savn du sidder med.

Godt du har fundet stor støtte, det er vigtigt  

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

Jamen selvfølgelig savner du din mor! Især nu hvor du gennemgår en masse følelser ifm. din graviditet.

Tænk på alle de dejlige stunder og tænk på, at din mor på en eller anden måde vil leve videre i jeres bebs

Anmeld

15. januar 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

ej, det må du da ikke putling!

Jeg er snottet nok i forvejen uden at snøfte over det her!

Tak skatter!

Jeg er sikker på din mor sidder oppe på sin sky og PRALER med sin dejlige datter og sit kommende barnebarn!!!!!

Jeg håber du ved hvor meget du også betyder for mig? Selvom vi har haft vores uenigheder vender vi altid tilbage til hinanden for vi hverken kan eller VIL undvære hinanden!(sådan har jeg det i hvert fald)!

you're the greatest!!!

Taak smukke.. 

Min mor Vil ALTID være hos mig.. og det ved jeg også godt. 

og jah vi kan ikke altid være enige, men det ville sku også være for kedeligt så.. hihi..

Jeg har bare altid følt at der er et helt specielt bånd mellem os, som om vi har kendt hinanden altid.. men det er jo "kun" 2½ år.. men jah..

Anmeld

15. januar 2011

Trine89

louiseandersen85 skriver:

Jeg kan GODT forstå dig.

Har selv mistet min kære far og mangler ham hver eneste dag. Specielt i julen og andre højtider (graviditeten og fødslen)

Mangler ham hver dag til vise ham min søn og kunne se dem sammen.

Jeg forstår at tabet og savnet til sin mor må være ufatteligt stort, da man jo gerne ville bruge hende til alt gennem de store ting i livet, høre hende erfaringer, hendes oplevlser og lign. Det gør mig ondt for dig, og jeg ved hvordan du føler og hvilet savn du sidder med.

Godt du har fundet stor støtte, det er vigtigt  

Tusind mange tak.. 

et stort  tilbage til dig også.. 

Håber også du har fundet din støtte et andet sted. selvom man aldrig kan finde helt det samme som hvis det var den "rigtige" der var der kan man jo finde noget som er lige så meget værd. 

Anmeld

15. januar 2011

Trine89

Baagøe skriver:

Jamen selvfølgelig savner du din mor! Især nu hvor du gennemgår en masse følelser ifm. din graviditet.

Tænk på alle de dejlige stunder og tænk på, at din mor på en eller anden måde vil leve videre i jeres bebs

Jah det jo lige det.. hun er jo en del af mig, og derfor vil hun også blive en del vores barn.. 

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

Trine89 skriver:

Jah det jo lige det.. hun er jo en del af mig, og derfor vil hun også blive en del vores barn.. 

Det er præcis, hvad du kan tage med, selvom det er utrolig hårdt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.