Jeg har gået et par dage og tænkt om jeg skulle oprette denne tråd eller ej.. men er komme frem til at jeg har brug for at komme af med det..
Jeg går med et meget stort savn som nogen gange bare overskygger hele glæden ved at være gravid..
jeg er nu gravid i uge 9+1, og jeg er så lykkelig og jeg glæder mig helt vild til rejsen, og se hva tiden bringer.
det eneste "men" der er, er at jeg virkelig savner min egen mor, som der desværre ikke kan være en del af dette. Der er ikke noget jeg hellere vil end at kunne dele denne lykke med hende. Jeg savner hende så meget..
Derfor vil jeg også gerne give min veninde Caroline et Kæmpe tak fordi hun virkelig er der for mig, hun giver mig virkelig alt den støtte, opbakning og gode råd som jeg kunne ønske mig. HUN betyder ALT for mig og jeg er så glad for at jeg har hende i mi liv..
Det nærmeste jeg kommer en mor er min Gudmor som også er min Faster er virkelig også GULD værd i denne tid.. og jeg min Kæreste er jo også fantastisk, men (undskyld) han er jo en mand
og han kan have svært ved at "være" med..
Og til sidst et KÆMPE til alle jer her på Baby.dk, jeg er så glad for at i alle er her.. I er virkelig nogen som både her i de gode tider men også i de tider som er knap så gode..
Jeg er SÅ glad for jeg har en masse dejligt mennesker i mit liv, men jah nogen gange kommer savnet til min mor lige snigende ind på mig..
Tak fordi i læste med.
Jeg havde lige brug for at læsse af på jer herinde.
Trine
Anmeld