Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Holbæktrunten skriver: ENIG! Det er ikke polterarbenden der er det vigtigste, det er da brylluppet! Bestil din rejse, når ikke de andre piger kan finde ud af at finde en dato, må de jo indrette sig efetr dine planer eller undvære dig. Din veninde skal nok få en fin polterarbend uden dig.
ENIG!
Det er ikke polterarbenden der er det vigtigste, det er da brylluppet!
Bestil din rejse, når ikke de andre piger kan finde ud af at finde en dato, må de jo indrette sig efetr dine planer eller undvære dig. Din veninde skal nok få en fin polterarbend uden dig.
ja det tænker jeg også hun vil få.
jeg bestiller og så kan det være jeg er heldig de sætter en dato efter det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: ja det tænker jeg også hun vil få. jeg bestiller og så kan det være jeg er heldig de sætter en dato efter det
Jeg er helt enig med de andre. Det vigtigste er, at du er hjemme til brylluppet, så blæs højt og flot på det polterabend, hvis de er så sløve, de ikke snart kan finde en dato, selvom du har rykket
Lotus86 skriver: Bestil du da de billetter, du kan jo ikke sætte alting på standby fordi de ikke kan beslutte sig for en dato. Altså det er jo 'bare' en polteabend, det er jo brylluppet der er det vigtigste, og i min verden er noget af det vigtigste at rejse, haha.. Så afsted med dig
Bestil du da de billetter, du kan jo ikke sætte alting på standby fordi de ikke kan beslutte sig for en dato. Altså det er jo 'bare' en polteabend, det er jo brylluppet der er det vigtigste, og i min verden er noget af det vigtigste at rejse, haha.. Så afsted med dig
Helt enig!
Baagøe skriver: Jeg er helt enig med de andre. Det vigtigste er, at du er hjemme til brylluppet, så blæs højt og flot på det polterabend, hvis de er så sløve, de ikke snart kan finde en dato, selvom du har rykket
ja nemlig.
har spurgt mange gange om de har sat en dato for polterarben. og har sagt jeg skal rejse og at det ville være super fedt hvis jeg kunne komme til polterarben, flyve på ferie og komme hjem et par dage inden bryllup. men de har stadig ikke fundet ud af noget. og der hvor jeg skal hen er lidt langt væk og tidsforskel. så hvis jeg kun kan være væk en uge eller to, så får jeg ikke set meget
Anonym skriver: ja nemlig. har spurgt mange gange om de har sat en dato for polterarben. og har sagt jeg skal rejse og at det ville være super fedt hvis jeg kunne komme til polterarben, flyve på ferie og komme hjem et par dage inden bryllup. men de har stadig ikke fundet ud af noget. og der hvor jeg skal hen er lidt langt væk og tidsforskel. så hvis jeg kun kan være væk en uge eller to, så får jeg ikke set meget
Du skal i hvert fald ikke have nogen kvaler ved at tage afsted. Rigtig god tur!
Baagøe skriver: Du skal i hvert fald ikke have nogen kvaler ved at tage afsted. Rigtig god tur!
takker
Anonym skriver: takker
Velbekomme
Jeg syntes også bare at du skal bestille billetter. Hvis det viser sig at du ikke kan komme med, så kan du jo bare planlægge at invitere din veninde ud at spise eller til spa behandling engang inden eller efter brylluppet. Bare hende og dig. Så kan du give hende dit eget lille polteraben
Marianne
www.stjerneleg.dk
MarianneSonne skriver: Jeg syntes også bare at du skal bestille billetter. Hvis det viser sig at du ikke kan komme med, så kan du jo bare planlægge at invitere din veninde ud at spise eller til spa behandling engang inden eller efter brylluppet. Bare hende og dig. Så kan du give hende dit eget lille polteraben Marianne www.stjerneleg.dk
ja det lyder som en god ide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128