pigetøj i str 5-6 år????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Lillefe

nvm skriver:

nej sådan set bare alt. så man også har noget ok tøj liggende i børnehaven. men str er jo også ,meget forskellige hvor tøjet nu er købt. synes h oh m str. er rigtig dum enten hedder den 2-4 eller 4-6 det jo lant spring

Nadia har meget blandet tøj.. ser hvad vi har.. hun blev målt til 115 cm til 4 års så det vare ikke længe før 116 er for småt tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

nvm

Perl skriver:

Nadia har meget blandet tøj.. ser hvad vi har.. hun blev målt til 115 cm til 4 års så det vare ikke længe før 116 er for småt tror jeg

og der var zenia 105 til hendes. så det burde gå, du må meget gerne lure

Anmeld

23. januar 2011

Vivian67

Hej. Jeg har lige oprettet et par annoncer med pigetøj. Måske der er noget du kan bruge. mvh Vivian

Anmeld

24. januar 2011

o0sus0o

jeg har også noget til salg.. hel nye levis bukser stadig med mærke på 104 så der buksedraten har meget mere skal bare ha taget billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. januar 2011

o0sus0o

hov glem de bukser i 104 når det fem til seks hehe men der har jeg nu også noget buksedragten er fra pomp delux 5-6 har jakken fra i år af i sølv også til salg i 5-6 år

Anmeld

27. januar 2011

Sommerfuglelarven

nvm skriver:

er der slet ingen der sælger eller bortgiver tøj i str 5-6år??

hvis der sidder nogen derude må i meget gerne skrive

Vi har 2 bæreposer fyldt med pigetøj i 5-6 år, der er vist også noget termotøj, muligvis regntøj og jakker iblandt. Skriv en besked hvis du er interesseret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.