Min første babsekage :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Anne G

Orv hvor er den altså bare rigtig flot 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Lullaby

Tak allesammen for jeres feedback. Jeg er også tilfreds men synes lige der er et par enkelte mangler

Anmeld

16. januar 2011

signe.

Lullaby skriver:

Min babsekage

er det ikke svært, når det er så stort et stykke mmf, at flytte det fra bordet og henover kagen uden det går i stykker?? synes jeg havde så mange problemer sidst, med at det rev sig i stykker... bruger du hjemmelavet eller købe fondant? jeg plejer nemlig at bruge hjemmelavet..

Anmeld

16. januar 2011

Lullaby

Mor-til-Hasse skriver:

er det ikke svært, når det er så stort et stykke mmf, at flytte det fra bordet og henover kagen uden det går i stykker?? synes jeg havde så mange problemer sidst, med at det rev sig i stykker... bruger du hjemmelavet eller købe fondant? jeg plejer nemlig at bruge hjemmelavet..

Det gjorde jeg også. Og har også prøvet at købe det i Holland men der gik det i stykker. Nu køber jeg det i aktikager.dk. Der har de Wilton fondant og det er bare superfedt at arbejde med. Det går slet ikke i stykker

Anmeld

16. januar 2011

signe.

Lullaby skriver:

Det gjorde jeg også. Og har også prøvet at købe det i Holland men der gik det i stykker. Nu køber jeg det i aktikager.dk. Der har de Wilton fondant og det er bare superfedt at arbejde med. Det går slet ikke i stykker

Okay, så jeg kan godt droppe at bruge det hjemmelavede til de store firkantede kager??

Anmeld

16. januar 2011

Zafir

Nogen oooordenlige balloner hehe

Anmeld

16. januar 2011

Siljesmor

Sikke nogle gode "BABSER"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.