Hans tis lugter:S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.239 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej alle i søde damer

Jeg tænkte på om det er helt normalt at de smås tis beynder at lugte rigtig kraftigt?
Min søn på 7 mdr er nemlig beyndt at lugt rigtig meget selv om der kun er tale om en meget meget lille tissetår kan man lugte den på ret god afstand syntes også den er blevet noget mørk i det. Kan det være fordi han spise mad nu ved siden af sin amning?

Knus fra moaren der syntes det er lidt træls at handes søn konstant lugter af tis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

HopinWishin

Er det konstant? Eller blot her på det sidste?... Hvis man er syg har feber eller sådan, så kan ens tis jo godt lugte kraftigere og være mørkere?....

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

HopinWishin skriver:

Er det konstant? Eller blot her på det sidste?... Hvis man er syg har feber eller sådan, så kan ens tis jo godt lugte kraftigere og være mørkere?....

det er de sidste 2-3dage jeg har lagt mærke til det. Hmm han har en meget svingende temp i øjeblikket mellem37,4 og 37,8 men vores sp siger det ikke er noget alvorligt.

Anmeld

15. januar 2011

Mi

Får han væske nok, for ellers kan urinen jo godt blive mere koncentreret og lugte stærkere

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

MarianneSonne skriver:

Får han væske nok, for ellers kan urinen jo godt blive mere koncentreret og lugte stærkere

Marianne

www.stjerneleg.dk

ja det vil jeg mene da han stadig ammer meget og drikker ca. 300ml vand ved siden af

Anmeld

15. januar 2011

Mi

Anonym skriver:

ja det vil jeg mene da han stadig ammer meget og drikker ca. 300ml vand ved siden af

Ja, så er det jo nok ikke det

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

MarianneSonne skriver:

Ja, så er det jo nok ikke det

Nej
Men tak for svar

Anmeld

15. januar 2011

A.

det er fordi han får ikke væske nok

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

A. skriver:

det er fordi han får ikke væske nok

Tak for svar en anden kom med samme forslag, men er meget sikker på det ikke er grunden har får rigtig meget væske i løbet af dagen og natten, plus han har minimum 9 meget våde bleer i døgen og så nogen små våde, som også bare blir taget grundet lugten

Anmeld

15. januar 2011

jannebjerre

Måske han har fået svamp??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.