Se min nye barnevogn. Emmaljunga Limited Edition

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

louisevl

Uh er også min drømmevogn siden igår Kan da godt være vi snart skal ud og bestille vores så Elsker bare farven på den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

merichs

Så fandt jeg pludselig min nye barnevogn. Den er ellers næsten væk i hele danmark men var godt nok heldig og få vogn nr 199.

var ellers ikke meningen jeg skulle bestille den før til april

men da det er en Limited Edition og der derfor kun laves 250 på verdens plan, tænkte jeg bare måtte bestille den nu og få sat min til side. Da der jo ikke laves flere.

synes den er super flot. det er en emmaljunga big star suprime på uniq stel.

farven er lidt svær at se på billedet, men den er varm brun med hvid og guld.

ville bare lige vise min fine vogn.

Lækker lækker  Jeg har den også  Men vidste faktisk ikke der kun var lavet så få af den....

Anmeld

16. januar 2011

Caroline86

hvad er det der kun bliver lavet så få af? farven eller?

besluttede forleden at jeg vil have lige den der til barn nr 2 (som ikke engang er på tegnebordet endnu) men det er da ikke fedt hvis jeg så ikke kan få det!? buuuh

Anmeld

16. januar 2011

merichs

Nej hov, min er ski da ikke magen til, min er sort  Skal vidst lige ha gnedet søvnen ud af øjnene

Anmeld

16. januar 2011

cecilie1984

louisevl skriver:

Uh er også min drømmevogn siden igår Kan da godt være vi snart skal ud og bestille vores så Elsker bare farven på den

den er udsolgt i hele danmark så du skal være heldig af finde en

der er kun lavet 250 af netop den og man kan ikke bestille en da der ikke laves flere end de 250 der allerede er i butikkerne

Anmeld

16. januar 2011

SaNiNa

Den er bare så lækker vi kiggede også på den.

Anmeld

16. januar 2011

Brams

cecilie1984 skriver:

Så fandt jeg pludselig min nye barnevogn. Den er ellers næsten væk i hele danmark men var godt nok heldig og få vogn nr 199.

var ellers ikke meningen jeg skulle bestille den før til april

men da det er en Limited Edition og der derfor kun laves 250 på verdens plan, tænkte jeg bare måtte bestille den nu og få sat min til side. Da der jo ikke laves flere.

synes den er super flot. det er en emmaljunga big star suprime på uniq stel.

farven er lidt svær at se på billedet, men den er varm brun med hvid og guld.

ville bare lige vise min fine vogn.

Hvor er den altså bare fin - vidste slet ikke at man også i barnevogne kunne få "limited editions"

Anmeld

16. januar 2011

Mirakel baby

Det er en stor ting at købe  tillykke med den. Jeg tænker stadig på hvad jeg skal købe som det første til baby. Har også de fleste ting, så det bliver nok et drengesæt tøj, da det meste tøj vi har er til en pige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.