Igår var Julie frisk faktisk hele dagen igår...
Hun kunne hvert fald tage sig godt af sin mor, ae mig på kinden... Komme med papir når jeg havde kastet op... (Opkasten er blevet langt værre siden i Onsdags)
Julie bliver dvask... Vi tager temperaturen på hende, som var rimelig høj.. og faldt rimelig hurtigt igen.. Sådan blev det ved...
Jeg var slet ikke i stand til at sidde med hende eller noget.. Jeg rendte frem og tilbage fra køkken til badeværelset..
Kæresten var hjælpeløs... Anede ikke hvad han skulle stille op... Han spurgte mig hvad han skulle gøre... Jeg udbrød noget i stil med "For F... Fanden... Ring til vagtlægen"
Det fik han gjort og de ville se hende... De kørte afsted og jeg kunne få lidt ro inden de kom tilbage, ja opholdte mig på badeværelset til de kom hjem igen...
Lægen sagde at hun havde fået taget sig en gang omgangs syge... Hun begyndte at kaste op ved VL og fortsatte sådan resten af natten... Stakkels pige... 
SÅ det har været en lang nat med ikke så meget søvn, renden frem og tilbage for mit vedkommende.. Kæresten nussede om Julie...
Idag har hun kastede op, men slet ikke så meget som i nat... Feberen er der stadig.. Så håber hun bliver hurtigt rask... 
Anmeld