Sportsvogn til krølfisen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Rosa

Åååh, jeg kan stadig huske følelsen af at trille gennem Århus' gader med den nyindkøbte og underligt tomme barnevogn  Den stod og pyntede i stuen flere måneder før jeg skulle nedkomme... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

ooo

Tillykke med vognen!

Det er en fed ting at have købt, specielt på udsalg, så er der den udgift mindre når I er tættere på fødslen. Jeg kan nu sagtens forstå at I valgte at købe nu, så det ikke er alle de dyre ting man står med på en gang.

Og så er det da rasende ligegyldigt om det er en 2010 eller 2016 model.

Jeg glæder mig til at se billeder af den i brug, med verdens dejligste krølfis i.

Anmeld

16. januar 2011

Klitgaard

Tillykke med sportsvognen det er så dejligt at købe baby udstyr . gid det var mig.

Knus Rikke der også vil have en baby ,men ingen må få .

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Rosa skriver:

Åååh, jeg kan stadig huske følelsen af at trille gennem Århus' gader med den nyindkøbte og underligt tomme barnevogn  Den stod og pyntede i stuen flere måneder før jeg skulle nedkomme... 

Det var det bjørnen havde planer om, mne jeg sagde nej. Nu har vi ikke verdens største stue, så jeg tror jeg ville blive ret træt af den! Men jeg glæder mig meget til at hente den!! Det hele bliver så virkeligt, når barnevognen er købt!

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

kitty skriver:

Det var det bjørnen havde planer om, mne jeg sagde nej. Nu har vi ikke verdens største stue, så jeg tror jeg ville blive ret træt af den! Men jeg glæder mig meget til at hente den!! Det hele bliver så virkeligt, når barnevognen er købt!

Min veninde har forresten en sort Brio sport og den er vildt let og nem at køre med - dejlig vogn!!! 

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Rosa skriver:

Min veninde har forresten en sort Brio sport og den er vildt let og nem at køre med - dejlig vogn!!! 

Det er musik i mine ører, Rosa! Jeg kørte rundt med den inde i butikken, og pillede den fra hinanden og satte sammen, som en lille byggemand bob.. Men jeg sku jo være sikker Og den virker til at være rigtig nem at køre, for en kortbenet mor som mig

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

kitty skriver:

Det er musik i mine ører, Rosa! Jeg kørte rundt med den inde i butikken, og pillede den fra hinanden og satte sammen, som en lille byggemand bob.. Men jeg sku jo være sikker Og den virker til at være rigtig nem at køre, for en kortbenet mor som mig

Vi havde jo købt den der Emmaljunga kombivogn  - helt luksusvogn, og den kørte ikke nær så godt som Brio'en så jeg var skidemisundelig  Man aner jo ikke hvad man skal gå efter når man ikke har prøvet det før. Og vi endte jo med at sælge combivognen fordi den både blev for lille til Jonte , og for tung for mig og købe en brugt Odder, som jeg er rigtig glad for. 

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Rosa skriver:

Vi havde jo købt den der Emmaljunga kombivogn  - helt luksusvogn, og den kørte ikke nær så godt som Brio'en så jeg var skidemisundelig  Man aner jo ikke hvad man skal gå efter når man ikke har prøvet det før. Og vi endte jo med at sælge combivognen fordi den både blev for lille til Jonte , og for tung for mig og købe en brugt Odder, som jeg er rigtig glad for. 

Den Emmaljunga som I havde (kan huske billeder herindefra) den kiggede manden også varmt på.. Men den var ret tung for mig.. Så det er dejligt at høre det andet. 

Og ja, man aner ikke, hvad man skal vælge eller fravælge, for man er helt på herrens mark. Har prøvet at læse lidt herinde, og på nettet generelt. Der vil være + og - ved alle vogne. Vi fulgte mavefornemmelsen.

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

kitty skriver:

Den Emmaljunga som I havde (kan huske billeder herindefra) den kiggede manden også varmt på.. Men den var ret tung for mig.. Så det er dejligt at høre det andet. 

Og ja, man aner ikke, hvad man skal vælge eller fravælge, for man er helt på herrens mark. Har prøvet at læse lidt herinde, og på nettet generelt. Der vil være + og - ved alle vogne. Vi fulgte mavefornemmelsen.

Hvordan går det ellers med det hele? (Smid en PB hvis du ikke lige vil pakke ud her). Jeg har sådan tænkt på det i forbindelse med Trines indlæg, om alt var faldet på plads hos jer 

Anmeld

17. januar 2011

ChatH

kitty skriver:

Vi har købt en vogn! Og så på udsalg! Smart ikk? Vi har kigget på denne vogn flere gange, og var enige om, at det var den vi ville have. Så nu har vi købt en Brio Sport med lift og pusletaske til 4300!

Jeg er happy og det er bjørnen også. Han synes vi skulle tage den med hjem med det samme, og så bare have den stående i stuen, så vi kunne se på den og glæde os! Det sagde jeg dog nej til!

Men iiiiih! Det føles godt! Jeg er sikker på vi bliver glade for den nye sportsvogn!

Ej hvor lækkert!! glæder mig til at se billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.