Emmaljunga Big Supreme???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

sarahb

BlyViol skriver:

ja sørma ja bare et andet stel.. Vi regner også med at skulle bruge den til 2-3 børn mere. Alt efter hvor mange vi skal ha

ja den er super, og holder skiiide godt. Ja mit stel er lige lidt anderledes end jeres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Mullebergen

sarahb skriver:

ja den er super, og holder skiiide godt. Ja mit stel er lige lidt anderledes end jeres

Er din ikke en kombi? 

I så fald, hvor længe kunne dit barn ligge i den? Overvejer at købe en, nu hvor jeg måtte sælge min Uniq 

Anmeld

15. januar 2011

sarahb

MatildeS skriver:

Er din ikke en kombi? 

I så fald, hvor længe kunne dit barn ligge i den? Overvejer at købe en, nu hvor jeg måtte sælge min Uniq 

øhhh jo det er det jo også, my bad.. Bare lige da jeg så den anden tænkte jeg det er jo som min... hihi..

uha det kan jeg ikke huske men til han var ca 1 år. Det har ikke været et problem for os, da han ikke sover ude i barnevognen da vi bor i lejlighed hvor det ikke er muligt. så det er kun til ture og efter et år brugte vi klapvogns delen hvor han sov i når vi var ude.

Anmeld

15. januar 2011

Mullebergen

sarahb skriver:

øhhh jo det er det jo også, my bad.. Bare lige da jeg så den anden tænkte jeg det er jo som min... hihi..

uha det kan jeg ikke huske men til han var ca 1 år. Det har ikke været et problem for os, da han ikke sover ude i barnevognen da vi bor i lejlighed hvor det ikke er muligt. så det er kun til ture og efter et år brugte vi klapvogns delen hvor han sov i når vi var ude.

Ok, jeg tænker bare at det ikke er så nemt at sidde og lege og sådan i en klap som i en barnevogn.

Lige nu ligger hun i voksi i Hjaltes gamle klapvogn men tænker for det første det ovenstående og også om det er for hårdt for hende i klapvognen om 2-3 måneder når det er for varmt at ligge i voksi 

Når vi er herhjemme sover hun til middag i Hjaltes gamle barnevogn som står på altanen 

Anmeld

15. januar 2011

sarahb

MatildeS skriver:

Ok, jeg tænker bare at det ikke er så nemt at sidde og lege og sådan i en klap som i en barnevogn.

Lige nu ligger hun i voksi i Hjaltes gamle klapvogn men tænker for det første det ovenstående og også om det er for hårdt for hende i klapvognen om 2-3 måneder når det er for varmt at ligge i voksi 

Når vi er herhjemme sover hun til middag i Hjaltes gamle barnevogn som står på altanen 

jeg synes ikke jeg har haft problemer med leg i klapvognen også fordi der er mange steder at sætte noget fast osv.
Jeg er super glad for den...

Anmeld

15. januar 2011

Mullebergen

sarahb skriver:

jeg synes ikke jeg har haft problemer med leg i klapvognen også fordi der er mange steder at sætte noget fast osv.
Jeg er super glad for den...

Ja, men du har jo også barnevognsdelen 

Ville ønske man kunne købe en overdel for sig, uden at købe hele vognen  Den der hedder citybag på 75 cm, blir for lille inden længe.

Anmeld

15. januar 2011

sarahb

MatildeS skriver:

Ja, men du har jo også barnevognsdelen 

Ville ønske man kunne købe en overdel for sig, uden at købe hele vognen  Den der hedder citybag på 75 cm, blir for lille inden længe.

ja den vil være for lille hurtigt.. Ja det er træls. men de er så dyre hvis man skal købe tingene for sig selv.. jeg spurgte om et stel engang og det kostede så meget som en ny vogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.