"Alternativt" dåbstøj - vis mig venligst jeres :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

LinLin

lotchen skriver:

Oliver havde den fineste hvide hørskjorte med stolpelukning (fra Pompdeluxe) og fine jeans på. Han var så sød

Må jeg ikke se et billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

slettet_7530

Sådan her så min søn ud for 10 år siden

Anmeld

16. januar 2011

LinLin

Albertesmor skriver:

Sådan her så min søn ud for 10 år siden

Hvor er han sød

Vi går efter noget i mere dæmpede farver - og ingen hovedbeklædning - men tak for at du viste dit!

Anmeld

16. januar 2011

klmf

DAs mor skriver:

Må jeg ikke se et billede

Når jeg lige kommer på min computer hvor billederne ligger kan jeg smide et ind. Mind mig lige på det hvis jeg er for lang tid om det

Anmeld

16. januar 2011

LinLin

lotchen skriver:

Når jeg lige kommer på min computer hvor billederne ligger kan jeg smide et ind. Mind mig lige på det hvis jeg er for lang tid om det

OK - skal jeg gøre

Anmeld

16. januar 2011

slettet_7530

DAs mor skriver:

Hvor er han sød

Vi går efter noget i mere dæmpede farver - og ingen hovedbeklædning - men tak for at du viste dit!

Hi hi som du kan se var han en stor basse, og en kjole var udelukket, jeg synes helelr ikek så stort et barn skulle i lyseblå derfor faldt valget på den kobolt, bileldet er scannet ind og farverne er derfor dårlige, min mor syede et tilsvarende sæt til min venindessøn for 4 år siden bare i limegrønt han fik så meget opmærksomhed i kirken

Anmeld

16. januar 2011

LinLin

Hi hi som du kan se var han en stor basse, og en kjole var udelukket, jeg synes helelr ikek så stort et barn skulle i lyseblå derfor faldt valget på den kobolt, bileldet er scannet ind og farverne er derfor dårlige, min mor syede et tilsvarende sæt til min venindessøn for 4 år siden bare i limegrønt han fik så meget opmærksomhed i kirken

Tænker heller ikke babylyseblåt - farvetemaet til dåben bliver stærk turkisblå & lime/lysegrøn!

Tror det bare bliver et helt hvidt sæt - evt med en lille lysegrøn detalje (fx navn/dato på buksebenet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.