Hvad skal jeg købe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Magsen

Hey allesammen

ja jeg er gået igang med at lave fine kager hehe .. MEN jeg har INTET at lave dem med, altså former og farver eller andre sjove ting, så det er nu lidt svært at være kreativ :b

Men jeg har nu tænkt mig at købe lidt forskelligt, men jeg er jo helt ny til det her og ved ikke helt hvad jeg skal købe? så jeg tænkte om i lige kunne fortælle mig hvad jeg skal købe i første omgang ?

I må geeerne vise eller fortælle hvad i har og hvad i har givet for det hvis i gider

Tak på forhånd og fortsat god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Magsen

hmm, ingen

Anmeld

15. januar 2011

Anasmor

Skriver lige kort hvad der falder mig ind

springform

modelleringsværktøj

Grundfarver (gul, rød, blå, sort... så kan du blande dig til resten.... )

en arbejdsmåtte når du laver pynt

og et blomsterplunger udstikker sæt

en tyllepose, adaptor og nogle tyl... nogle gange er det billigere at

købe et lille sæt hvor der er 6-8 forskellige tyl, pose og adaptor til omkring 100 kr.. mener man kan få det ved Panduro hobby..

evt nogle bogstaver..

Køber selv enten ved apieceofcakethame i england, eller dinkage.dk, det billigste sted i danmark... indtil videre

Dette er en god start til fine kager

Kh Stinna

Anmeld

15. januar 2011

Magsen

Anasmor skriver:

Skriver lige kort hvad der falder mig ind

springform

modelleringsværktøj

Grundfarver (gul, rød, blå, sort... så kan du blande dig til resten.... )

en arbejdsmåtte når du laver pynt

og et blomsterplunger udstikker sæt

en tyllepose, adaptor og nogle tyl... nogle gange er det billigere at

købe et lille sæt hvor der er 6-8 forskellige tyl, pose og adaptor til omkring 100 kr.. mener man kan få det ved Panduro hobby..

evt nogle bogstaver..

Køber selv enten ved apieceofcakethame i england, eller dinkage.dk, det billigste sted i danmark... indtil videre

Dette er en god start til fine kager

Kh Stinna

Endelig en der gad svare ..

1000 tak for dit svar

Anmeld

16. januar 2011

maggie3

Kan kun stemme i med Anasmor og tilføje at der er en rigtig fin startpakke på dinkage.dk ;O)

Sally.

Anmeld

16. januar 2011

Magsen

maggie3 skriver:

Kan kun stemme i med Anasmor og tilføje at der er en rigtig fin startpakke på dinkage.dk ;O)

Sally.

hihi okay Maggie

Nu har jeg bestilt og endte med at bruge ca. 600 kr hehe

Anmeld

16. januar 2011

Manakauapo

hihi okay Maggie

Nu har jeg bestilt og endte med at bruge ca. 600 kr hehe

Jeg istemmer også Sally og Stinna.  Det er nogle gode ting.

Åh gud søde ven.. Det er da ingenting  Sidst jeg bestilte tror jeg der var for godt 2500 kr  

Men ja, den første bestilling er altid noget ganske særligt..

Anmeld

16. januar 2011

Magsen

Kageteenageren skriver:

Jeg istemmer også Sally og Stinna.  Det er nogle gode ting.

Åh gud søde ven.. Det er da ingenting  Sidst jeg bestilte tror jeg der var for godt 2500 kr  

Men ja, den første bestilling er altid noget ganske særligt..

Og mig der troede jeg havde brugt meget eej, men det er jo altid en start hehe

Så har du da også bare alt til kagerne har du ikke?

Anmeld

16. januar 2011

Manakauapo

Maggieh skriver:

Og mig der troede jeg havde brugt meget eej, men det er jo altid en start hehe

Så har du da også bare alt til kagerne har du ikke?

Mig? Have alt? Nope du..  Der mangler jeg vist en stor del endnu..

Tror efterhånden jeg har brugt en 15.000 til 20.000 kr på denne hobby, og der er rigtig mange ting, jeg ikke har endnu..

I starten skal man jo kun have det mest nødvendige, men bagefter kan man jo godt gå shopamok i ting, man måske kun kommer til at bruge 1 eller 2 gange i løbet af hele sin karriere som kagekvinde..  

Der kan jeg blandt andet nævne: en 3D bageform formet som en and eller bil. En pumpe til at feje maizena væk med (hvad er der egentlig i vejen med en engangsvaskeklud ), kagestativer i alle mulige udformninger osv.

Men ja. Man kan altid finde noget man kan bruge..

Tror også min første pakke fra Kagebutikken lød på 600 kr, og det var helt fint til en start

Anmeld

16. januar 2011

Magsen

Kageteenageren skriver:

Mig? Have alt? Nope du..  Der mangler jeg vist en stor del endnu..

Tror efterhånden jeg har brugt en 15.000 til 20.000 kr på denne hobby, og der er rigtig mange ting, jeg ikke har endnu..

I starten skal man jo kun have det mest nødvendige, men bagefter kan man jo godt gå shopamok i ting, man måske kun kommer til at bruge 1 eller 2 gange i løbet af hele sin karriere som kagekvinde..  

Der kan jeg blandt andet nævne: en 3D bageform formet som en and eller bil. En pumpe til at feje maizena væk med (hvad er der egentlig i vejen med en engangsvaskeklud ), kagestativer i alle mulige udformninger osv.

Men ja. Man kan altid finde noget man kan bruge..

Tror også min første pakke fra Kagebutikken lød på 600 kr, og det var helt fint til en start

OMG!!

Ej og så, så jeg lige at du kun er 15 ÅR??? :O hold da op!!!! det ser da ud som du har fleeeeeere års pro. træning i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.