Nan Ha1 ? skal det være så tyndt, min datter ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Mor1012

min datter på 8 uger begyndte at få Nan Ha1 igår, efter vi har prøvet allomin og vi har prøvet beauveis. Men Nan Ha1 er meget tyndt syntes jeg, når jeg vender flasken på hovedet for at mærke tempreturen, eller hvis jeg skal putte flasken i munden på hende, drypper mælken selv ud ? og min datter kræver nu flere pauser for ikke at det går for stærkt.

sådan havde vi det ikke med de andre produkter. er jeres flasker også sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Mor1012

slet ingen

Anmeld

15. januar 2011

Mor1012

eller er nan bare tyndt ???

Anmeld

15. januar 2011

AnneL

Emilie2010 skriver:

eller er nan bare tyndt ???

Vores søn har også fået NAN HA. Jeg har ikke lagt mærke til, om det er specielt tyndt, men hvis du blander det som angivet på pakken gør du det jo rigtig 

Anmeld

15. januar 2011

Mor1012

AnneL skriver:

Vores søn har også fået NAN HA. Jeg har ikke lagt mærke til, om det er specielt tyndt, men hvis du blander det som angivet på pakken gør du det jo rigtig 

okay det løber en smule hurtigere ud af flasken end allomin syrnet

havde du go erfaring med nan ha

Anmeld

15. januar 2011

AnneL

Emilie2010 skriver:

okay det løber en smule hurtigere ud af flasken end allomin syrnet

havde du go erfaring med nan ha

Hmm - næ ikke rigtig - men det ved jeg, at mange har. Min søn har haft meget bøvl med sin mavse (hård mave) Nan Ha hjalp ham slet ikke, til trods for, at det skulle være ekstra skånsomt mod maven, men det gjorde syrnet modermælk til gengæld. Så nu giver vi ham kun syrnet, og det fungere bare 

Anmeld

15. januar 2011

mybaby-girl

Syrnet er også lidt tykkere i det, eller hvad man nu siger .....

Det fylder ihvert fald mere, og jeg har lagt mærke til at det gir mere skum end almindeligt ..

Jeg bruger beavauis (Staves) syrnet og NAN 1, der linger nan bare almindelig mælk, altså det er ligeså tyndt og syrnet synes jeg fylder mere

Håber det gav lidt ......

Anmeld

15. januar 2011

Camillee

Emilie2010 skriver:

min datter på 8 uger begyndte at få Nan Ha1 igår, efter vi har prøvet allomin og vi har prøvet beauveis. Men Nan Ha1 er meget tyndt syntes jeg, når jeg vender flasken på hovedet for at mærke tempreturen, eller hvis jeg skal putte flasken i munden på hende, drypper mælken selv ud ? og min datter kræver nu flere pauser for ikke at det går for stærkt.

hej (:
vi har brugt NAN HA1 til Elias, og vi havde gode erfaringer dog oplevede vi at det ikke var helt nok nu her så er gået over på NAN 2 ( han er lidt over 4 mdr) her i slutnigen tog han kun ca 300 g på i måneden /;

Synes også at HA var lidt tyndere end NAN2 men kunne du ikke evt købe en midre sutte hoved?- altså mindre huller?

Anmeld

15. januar 2011

Puller

Emilie2010 skriver:

Vi har brugt profylac før vi gik over på nan ha, og der var nan lidt tyndere end profylac. Ikke nær så klistret og det er meget nemmere at gøre sutterflaskerne rene nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.