En dejlig dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Manakauapo

Jeg tror bare det bliver en rigtig god dag idag.

Her om en lille halv times tid vil jeg gå ned og hente niecen og så tage i biografen med hende og se "Min søsters børn vælter Nordjylland. Bagefter skal vi så hjem til mig, og lave surprise-lagkage til hendes forældre, efter hendes ønske. Man kan da ikke andet end at give efter, når niecen kommer så sødt og spørger: "Moooooooooooooooooosteeeeeeeeeeeeeeer? Kan vi ikke godt lave kage til mor og far efter vi har været i biografen? Det kunne jeg nemlig godt tænke mig at gøre.."

Glæder mig egentlig rigtig meget til det. Tror vist det er første gang nogensinde jeg får lov til at lave sådanne ting med niecen.  

Og så lige et ekstra plus herfra: Har kunne smide krykkerne fra idag af. Min fod er ikke hævet mere og jeg skal begynde at støtte på den..  Så bliver denne dag vist ikke bedre.

Nå, men jeg ville egentlig ikke så meget andet, end lige at smide lidt at min lykke af på jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

afrobabies

Kageteenageren skriver:

Jeg tror bare det bliver en rigtig god dag idag.

Her om en lille halv times tid vil jeg gå ned og hente niecen og så tage i biografen med hende og se "Min søsters børn vælter Nordjylland. Bagefter skal vi så hjem til mig, og lave surprise-lagkage til hendes forældre, efter hendes ønske. Man kan da ikke andet end at give efter, når niecen kommer så sødt og spørger: "Moooooooooooooooooosteeeeeeeeeeeeeeer? Kan vi ikke godt lave kage til mor og far efter vi har været i biografen? Det kunne jeg nemlig godt tænke mig at gøre.."

Glæder mig egentlig rigtig meget til det. Tror vist det er første gang nogensinde jeg får lov til at lave sådanne ting med niecen.  

Og så lige et ekstra plus herfra: Har kunne smide krykkerne fra idag af. Min fod er ikke hævet mere og jeg skal begynde at støtte på den..  Så bliver denne dag vist ikke bedre.

Nå, men jeg ville egentlig ikke så meget andet, end lige at smide lidt at min lykke af på jer

Det lyder da også bare super hyggeligt

Anmeld

15. januar 2011

Manakauapo

Åh gud.. Hvorfor var der ikke nogle, der fortalte mig at den film er skide uhyggelig?

Det var til stor glæde for niecen, som ikke syntes den var uhyggelig..  

Anmeld

15. januar 2011

B&J

Kageteenageren skriver:

Åh gud.. Hvorfor var der ikke nogle, der fortalte mig at den film er skide uhyggelig?

Det var til stor glæde for niecen, som ikke syntes den var uhyggelig..  

hihihi fordi jeg ikke har set den hihihih

håber ellers filmen var super hyggelig og i fik lavet en lækker lagkage

Anmeld

16. januar 2011

Manakauapo

B&J skriver:

hihihi fordi jeg ikke har set den hihihih

håber ellers filmen var super hyggelig og i fik lavet en lækker lagkage

Filmen var rigtig god.. Men som sagt syntes jeg bare, der var nogle steder den var lidt uhyggelig  

Og lagkagen.. Den blev bare super god. Elsker når jeg bare står ved siden af og så hun selv laver den

Anmeld

16. januar 2011

B&J

Kageteenageren skriver:

Filmen var rigtig god.. Men som sagt syntes jeg bare, der var nogle steder den var lidt uhyggelig  

Og lagkagen.. Den blev bare super god. Elsker når jeg bare står ved siden af og så hun selv laver den

glæder mig til jeg skal se filmen

ej hvor er hun dygtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.