æg løsning og ikke gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Muffinmus

jamen 4 mdr er jo desværrekun korttid at forsøge, så det er alt for tidligt at blive sur på din krop:-)

Det du skal lave er noget helt enestående og tro mig, brug hellere 2 mdr mere og håb du får en sundt barn:-)

Uanset hvad,så tro ikke folk ikke forstår du er lidt fustreret, det gør vi, men  f.eks os, vi prøvede over 1 år før der var gevinst,som desværre endt i en MA .Derefter endnu 2 år på at blive gravid med min søn.

Så det er altså over 3 år på at blive gravid med et barn der blev til noget.

Ja,  det er svært at vente på, men det er ventetiden værd og du er nødt til at være en smule mere tålmodig. Er du indenfor det normale bliver du jo gravid indenfor et år, og det må du prøve at tænke på som noget positivt:-)

Og som skrevet, hvis ALLE forhold er gunstige, så har du alligevel kun ca 20-25 % chance for at blive gravid hver måned. Så det er jo ikke mærkelig du ikke er blevet gravid endnu på så kort tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

NilleG

Babyklar skriver:

Kan du ikke mærke når du har ÆL istedfor?

nej kan faktisk slet ikke mærke det, er slet ikke noget jeg bemærker at jeg har

Anmeld

15. januar 2011

NilleG

MariaE skriver:

jamen 4 mdr er jo desværrekun korttid at forsøge, så det er alt for tidligt at blive sur på din krop:-)

Det du skal lave er noget helt enestående og tro mig, brug hellere 2 mdr mere og håb du får en sundt barn:-)

Uanset hvad,så tro ikke folk ikke forstår du er lidt fustreret, det gør vi, men  f.eks os, vi prøvede over 1 år før der var gevinst,som desværre endt i en MA .Derefter endnu 2 år på at blive gravid med min søn.

Så det er altså over 3 år på at blive gravid med et barn der blev til noget.

Ja,  det er svært at vente på, men det er ventetiden værd og du er nødt til at være en smule mere tålmodig. Er du indenfor det normale bliver du jo gravid indenfor et år, og det må du prøve at tænke på som noget positivt:-)

Og som skrevet, hvis ALLE forhold er gunstige, så har du alligevel kun ca 20-25 % chance for at blive gravid hver måned. Så det er jo ikke mærkelig du ikke er blevet gravid endnu på så kort tid.

Marie E...

Super godt svar.. Det var sørme et godt et.. Det er noget der kan få mig til at slappe lidt af hellere vente og få et sundt og rask barn Tak for det

Anmeld

15. januar 2011

Moar2011

NilleG skriver:

nej kan faktisk slet ikke mærke det, er slet ikke noget jeg bemærker at jeg har

okey, den hergang hvor jeg stoppede på p-piller, kunne jeg sagtens mærke det, var ved lægen hvor han selvf bekræftet at det var ÆG-løsning, og det gjorde så ondt. men ellers har jeg heller aldrig mærket det.

men en go ide er at bare og nyde hinanden hver 2dag, og droppe teste.

Anmeld

15. januar 2011

NilleG

Tror også jeg vil droppe teste og så bare se hvad der sker og prøve at slappe af det er jo nok det der skal til

Anmeld

15. januar 2011

ønskebørn74

NilleG skriver:

fik en abort for mange år siden så der kunne jeg hvertfald godt blive gravid... Snakkede med min læge om det kunne have noget med det at gøre og han siger det ingen betydning har..

Kan godt være der er noget galt men vi har kun prøvet i 4 måneder så det er måske tidligt at tænke at der er noget galt.. Forstår det bare ikke hvis der ikke er noget galt og vi har sex imens jeg har ægløsning.. Hvorfor der intet sker..

De fleste skal have sex længere end 4md. for at blive gravide... En ægløsning er ikke ensbetydende med at der er et æg hver gang... El. at det er et godt æg... Det svinger i hver cyklus... Så hæng i og nyd hinanden...

Lene

Anmeld

15. januar 2011

Sujan

Ja det er meget irriterende når det ikke sker lige med det samme..

Jeg blev engang gravid på p-piller med den samme kæreste jeg har nu.. Nu hvor vi prøver er der gået 20 mdr. Uden gevinst ( håber ikke i skal prøve så længe) vi er begge ved at blive undersøgt men min læge tror ikke der er noget galt.. Det er meget fustrerende...

Anmeld

15. januar 2011

NilleG

Sujan skriver:

Ja det er meget irriterende når det ikke sker lige med det samme..

Jeg blev engang gravid på p-piller med den samme kæreste jeg har nu.. Nu hvor vi prøver er der gået 20 mdr. Uden gevinst ( håber ikke i skal prøve så længe) vi er begge ved at blive undersøgt men min læge tror ikke der er noget galt.. Det er meget fustrerende...

Ja hold da op det kan da ikke være rigtigt.. Men sådaner det altid tingene sker aldrig når man vil have det.. Krydser fingre for der snart sker noget for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.