Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sarahb skriver: 250pp
250pp
undskyld at jeg først svarer nu
kommer du til Herlev, ind til trine, Sol og Søren? så kunne vi spare porto nemli... hi hi... og måske jeg skulle nøjes med Swatch uret og den sorte halskæde...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ni-ko-li-ne skriver: undskyld at jeg først svarer nu kommer du til Herlev, ind til trine, Sol og Søren? så kunne vi spare porto nemli... hi hi... og måske jeg skulle nøjes med Swatch uret og den sorte halskæde...
sarahb skriver: swatch uret er solgt nu søde... Men halskæden kan jeg bare tage med til dig hvis det er.. sig til hvis der er andet
swatch uret er solgt nu søde... Men halskæden kan jeg bare tage med til dig hvis det er.. sig til hvis der er andet
helt iorden, jeg er lidt i tvivl ang. de der ur-typer.... jeg er ikke så hip... hi hi:0) men jeg synes de er fede...
halskæden må du meget gerne tage med...
Ni-ko-li-ne skriver: helt iorden, jeg er lidt i tvivl ang. de der ur-typer.... jeg er ikke så hip... hi hi:0) men jeg synes de er fede... halskæden må du meget gerne tage med...
sarahb skriver: helt iorden, minder du mig ikk om halskæden når vi nærmer os.. har total ammehjerne.. sender dig lige mob. nr
helt iorden, minder du mig ikk om halskæden når vi nærmer os.. har total ammehjerne.. sender dig lige mob. nr
ha ha.... jo, det kan du tro...
jeg har også amme hjerne... (holder det nogensinde op igen?) så jeg laver li en påmindelse i min kalender
Christian audigier t shirt... Er den normal i str ??Pink højhælet sko, hva måler sål og hæl ??Pris for begge ?? :-)
hvad koster sommerfugle hårspændet??
Hejsa
Hvad skal du have for det 3 ur på billed 1
PRis på 23+27?
Maria. skriver: PRis på 23+27?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128