Hjælp!! dåbskage krise.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Bryndis

Jeg mangler en opskrift på chokolade creme som ikke skal stå i flere timer og køle af..

Og kan man lave bogstaver ud af marcipan? Hvordan kan man gøre så det ikke klistre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

FamilienSørensen

Bryndis skriver:

Jeg mangler en opskrift på chokolade creme som ikke skal stå i flere timer og køle af..

Og kan man lave bogstaver ud af marcipan? Hvordan kan man gøre så det ikke klistre.

Jeg har ikke et svar på dit første spørgsmål, men til marzipanen skal du bruge masser af flormelis og virkelig bare masser!

Jeg ved ikke om du kender til det der hedder Marshmellow Fondat Skumfidus Fondat. Det er meget lækrere og meget nemmere at arbejde med

Anmeld

15. januar 2011

Bryndis

Jacob&Kusuma skriver:

Jeg har ikke et svar på dit første spørgsmål, men til marzipanen skal du bruge masser af flormelis og virkelig bare masser!

Jeg ved ikke om du kender til det der hedder Marshmellow Fondat Skumfidus Fondat. Det er meget lækrere og meget nemmere at arbejde med

Tak for svar Jeg brugte bare almindelig mel til marzipanen. den skulle bare bruges til pynten. Jeg lavede nemlig det skumfidus fondant til overtræk og det lykkedes også meget godt på trods af jeg det er alle første gang jeg har arbejdet med det

Anmeld

15. januar 2011

FamilienSørensen

Bryndis skriver:

Tak for svar Jeg brugte bare almindelig mel til marzipanen. den skulle bare bruges til pynten. Jeg lavede nemlig det skumfidus fondant til overtræk og det lykkedes også meget godt på trods af jeg det er alle første gang jeg har arbejdet med det

Ej hvor lækkert!

Personligt synes jeg også at Fondant er meget bedre end marzipan

Min første gang med marzipan var der panik og ingenting gik som det skulle.

Min første gang med fondant, ej hvor blev det lækkert ingen stress overhovedet.

Anmeld

15. januar 2011

Bryndis

Jacob&Kusuma skriver:

Ej hvor lækkert!

Personligt synes jeg også at Fondant er meget bedre end marzipan

Min første gang med marzipan var der panik og ingenting gik som det skulle.

Min første gang med fondant, ej hvor blev det lækkert ingen stress overhovedet.

Ja det er noget nemmere at arbejde med og det smager også godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.