Ny klub! Bedsteforældrenens Baghave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

SussieThyssen

På utallige opfordringer...

(Nå ja...faktisk kun på en, men det lyder da meget godt, ikk'??)

Men som sagt...jeg har lavet en klub for bedsteforældre.
Og det gælder så for alle, der har børnebørn eller bonusbørnebørn eller på anden vis er den "gamle" generation.
Ikke at jeg forventer den store tilgang, for så mange er vi slet ikke herinde, som Henrik siger.
Men nu er muligheden der.
Om den så nogensinde bliver et hit, får vi se.
Ansøg mig om medlemskab, hvis du skulle få lyst.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Heidisbebs

Det var da en rigtig god ide

Anmeld

15. januar 2011

SussieThyssen

Ja, ikke

Anmeld

15. januar 2011

Mira0911

Sussie - Du er jo fantastisk... Dog har jeg ikk voksne børn endnu.. Det kommer med tiden... 

Anmeld

15. januar 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Sussie - Du er jo fantastisk... Dog har jeg ikk voksne børn endnu.. Det kommer med tiden... 

Hehe ja....og tak
Overvejede om jeg skulle lave den som åben gruppe..men så ender dt jo nok med at vi alle sammen sidder derinde alligevel.
Ikke at jeg på nogen måde vil isolerer bedsteforældrene...tværtimod.
Men måske noget, der kan friste, de lidt ældre til at være med og så finder ud af, at baby.dk ikke kun er for de helt unge, men også for os der er de lidt ældre mødre

Anmeld

15. januar 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Hehe ja....og tak
Overvejede om jeg skulle lave den som åben gruppe..men så ender dt jo nok med at vi alle sammen sidder derinde alligevel.
Ikke at jeg på nogen måde vil isolerer bedsteforældrene...tværtimod.
Men måske noget, der kan friste, de lidt ældre til at være med og så finder ud af, at baby.dk ikke kun er for de helt unge, men også for os der er de lidt ældre mødre

Er ret sikker på du nok skal få nogle bedsteforældre i klubben... Ingen tvivl der... 

Hvis den havde været åben som du selv skriver - Ja så tror jeg vi alle nok sad der i stedet for selve baby.dk 

Anmeld

15. januar 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Er ret sikker på du nok skal få nogle bedsteforældre i klubben... Ingen tvivl der... 

Hvis den havde været åben som du selv skriver - Ja så tror jeg vi alle nok sad der i stedet for selve baby.dk 

LOL...mente nu at skrive sidder her OGSÅ

Men ellers så gør det da ikke noget, hvis ingen komemr..je er jo alligevel mest sammen med jer andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.