Hyggetråd-Hvad er dit "nye" stjernetegn? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. januar 2011

PinkLadybug

Godmorgen skønne tøser(og evt. mænd!)..

Jeg var inde og kigge på BT's hjemmeside, og så at der sku være kommet et nyt stjernetegn kaldet "slangeholderen" og at stort set alle stjernetegn sku være blevet rykket så FEKS. Nogle skorpioner er blevet til vægte?:O... Håber i forstår hvad jeg mener.

Men så ville jeg bare høre sådan lidt for sjov.

1. Tror i på dette?,og hvad er jeres mening omkring emnet?(altså vil i fremover sige at i er det stjernetegn fremfor at i er det stjernetegn i blev født i?)

2. Hvad er jeres rigtige stjernetegn og hvad ville jeres "nye" være...

Selv ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal sige til dette, men jeg holder mig nu til at jeg er født i skorpionens tegn!!!

Bare en lille "hyggetråd" fra en Morgenfrisk!

Kh. Annika-Som er født Skorpion men nu åbenbart burde være vægt!

I får lige linket = http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/dato-kaos-tjek-dit-nye-stjernetegn-her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Pia.

Jeg er tvilling og så vidt jeg kan se forbliver jeg tvilling ... Men er det alvor det her ? Ikke at det har den store betydning da vi ikke i det daglige bruger stjernetegnene til noget ... Men mine børn er ikke i de samme stjernetegn de er født I ??? De har smykker alle tre med deres tegn på - men det er jo de forkerte !!!! Hmmmm ...

Anmeld

15. januar 2011

mortilfreja

Jeg er skorpion men efter det nye er jeg vægt.. Hmm.! Min mand og min datter er begge vandmand men efter denne stenbuk... Det er ikke noget der vil ændre på noget for oz. Tror nu ik det er noget der bliver aktuelt..

Anmeld

15. januar 2011

PinkLadybug

Pia. skriver:

Jeg er tvilling og så vidt jeg kan se forbliver jeg tvilling ... Men er det alvor det her ? Ikke at det har den store betydning da vi ikke i det daglige bruger stjernetegnene til noget ... Men mine børn er ikke i de samme stjernetegn de er født I ??? De har smykker alle tre med deres tegn på - men det er jo de forkerte !!!! Hmmmm ...

Efter hvad der står skulle det ikke være officielt Men noget med at solen osv har ændret sig i forhold til stjernernes placering de seneste 3000 år- så hvis man tror meget på det kunne man overveje at skifte stjernetegn!... Så tror ikke man skal gå så højt op i det.. Det vil jeg ihvertfald ikke gøre!.. ..

Synes bare det var en lidt "sjov" ting og kunne være hyggeligt at høre andres mening

Anmeld

16. januar 2011

Pullemulle

Det var da godt satans... Jeg gider da ikke at være stenbuk?!

Anmeld

16. januar 2011

katti24

haha hvor sjovt, men godt nok lidt nederen at jeg nu er fisk! Har altid og vil altid være vædder.

Anmeld

16. januar 2011

FamilienSørensen

PinkLadybug skriver:

Godmorgen skønne tøser(og evt. mænd!)..

Jeg var inde og kigge på BT's hjemmeside, og så at der sku være kommet et nyt stjernetegn kaldet "slangeholderen" og at stort set alle stjernetegn sku være blevet rykket så FEKS. Nogle skorpioner er blevet til vægte?:O... Håber i forstår hvad jeg mener.

Men så ville jeg bare høre sådan lidt for sjov.

1. Tror i på dette?,og hvad er jeres mening omkring emnet?(altså vil i fremover sige at i er det stjernetegn fremfor at i er det stjernetegn i blev født i?)

2. Hvad er jeres rigtige stjernetegn og hvad ville jeres "nye" være...

Selv ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal sige til dette, men jeg holder mig nu til at jeg er født i skorpionens tegn!!!

Bare en lille "hyggetråd" fra en Morgenfrisk!

Kh. Annika-Som er født Skorpion men nu åbenbart burde være vægt!

I får lige linket = http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/dato-kaos-tjek-dit-nye-stjernetegn-her

Sjovt du spørger

Jeg var fisk, men nu er jeg blevet vandmand.

Min kæreste var skytte, men han er nu blevet skorpion.

Det er sjovt det der, jeg læste artiklen igennem nogle gange, men jeg kunne ikke forstå hvordan de kunne på det til at gå op

Anmeld

16. januar 2011

nilletøz

Efter denne her skulle jeg lige pludselig være blevet vægt

Jeg vil nu heller være den jeg hele tiden har været - skorpion!

Anmeld

16. januar 2011

nilletøz

Efter denne her skulle jeg lige pludselig være blevet vægt

Jeg vil nu heller være den jeg hele tiden har været - skorpion!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.