dåbs planlægning og møve baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

ChatH

Ja nu er der snart kun en månedstid til min lille baby skal døbes og samtidig er han snart et halvt år. 

PU HVOR BLEV TIDEN AF???

Nåh men vores dåb er vi så småt igang med at planlægge. 

kirken er booket

lokalerne er booket.

bodkortene har jeg lavet mangler bare at skrive på dem- det bliver stjerner fordi han er vores 3. lille stjerne.

har købt bånd til at binde om de stof servietter vi skal have.

har købt vaser til blomsterne

rammer fra ikea til pynt på bordene- ideen er tyvstjålet fra malene84 herinde.

maden er booket hos kokken og lyder følgende:

Limemarineret laks pyntet med skaldyr. Hertil serveres sauce verte,

flutes og smør.   

eller

Lakseterrin garneret med krebs og rejer, serveret med aidadressing, flutes & smør.

til forret.

og til hovedret

Helstegt kalvefilet med rodfrugtebuketter. (eller noget andet lækkert oksekød.)

samt

Noget svinekød af en eller anden art.

og af tilbehøret:

krydderkartoffel lasagne

kold tzaziki-kartoffelsalat

grønsagstærter

Tomatsalat med olivenolie og balsamico vineddike.

Hjemmebagt brød og smør.

Jeg har købt ind til dåbs kagen jeg selv vil gå i krig med.

servietter og bordløber er købt.

Pigernes kjoler er klar i lyserød med guld sko.

min kjole er klar i lyserød med lyserøde stilletter.

Valdemars kjole er klar- mangler en dragt til inden under. og tøjet til festen er klar. vest og buks med lyseblå skjorte der passer til invitationerne og pyntet.

Kaspers tøj er klart jakkesæt med blå skjorte det matcher Lillemandens

så tror så småt jeg er ved t være med

Jeg elsker at planlægge fest. 

Nu kan Valdemar også møve sig fremad hvis han ligger på maven. det går bedst hvis han har noget at skubbe fra af, men der er satme fart på den lille bandit

Pigerne ved hvad de vil og jeg begynder snart at frygte deres teenageår- tror desværre de bliver en anelse dullede med den attitude de ligger for dagen nu

vedhæfter lidt billeder af lokalerne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

msax

Hvor er det dejligt at I har det hele på plads - det  giver altid en dejlig ro når man kun skal klæde sig selv og ungerne på - og ikke først finde ud af hvad de skal have på.

Det er et ret fint lokale, hvor er det henne? og I hvilken anledning er billedet taget? for tænker I nok ikke allerede har dækket op til dåb.

Jeg syntes Valdemar er ret sej når han allerede er begyndt at møve rundt. Malte er tæt på at trille fra ryg til mave.

Hvornår skal lillemanden døbes?

Anmeld

17. januar 2011

ChatH

msax skriver:

Hvor er det dejligt at I har det hele på plads - det  giver altid en dejlig ro når man kun skal klæde sig selv og ungerne på - og ikke først finde ud af hvad de skal have på.

Det er et ret fint lokale, hvor er det henne? og I hvilken anledning er billedet taget? for tænker I nok ikke allerede har dækket op til dåb.

Jeg syntes Valdemar er ret sej når han allerede er begyndt at møve rundt. Malte er tæt på at trille fra ryg til mave.

Hvornår skal lillemanden døbes?

Fnis nej det er bare fra deres hjemmeside jeg har hugget det, men det er et rigtig fint sted. Det ligger i sundbylille ved frederikssund- det er en bed and breakfest man kan leje lokaler hos. Det er virklig hyggeligt og med plasds til røv mange

og der er alt hvad man skal bruge af borde og stole og service

glæder mig så meget til at komme derud og dække op

Og ja ved ikke hvad min baby skal nå han har sku krudt i røven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.