Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja hvad synes I om det? Min kæreste er HELT vild med det navn til en mulig kommende dreng, men jeg ved ikke rigtigt (vi ved ik hvad vi får)..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg synes ikke at det klinger
men nu er det jo ikke min menig som skal afgøre det
er det et navn fra noget? synes aldrig jeg har hørt det før
Anonym skriver: Ja hvad synes I om det? Min kæreste er HELT vild med det navn til en mulig kommende dreng, men jeg ved ikke rigtigt (vi ved ik hvad vi får)..
Jeg valgte "andet"..fordi "vildt sødt" syntes jeg ikke det er, men det er et flot navn.Det er jo et gammelt nordisk, mytologisk navn, og dem har jeg en svaghed for.Så for mig er det super, at støve de gamle navne af og bruge dem igen.KærligstSussie
Jeg har stemt blankt. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg syntes om det..... Min nabo hedder det
Jeg kan faktisk rigtig godt lide det! Men er ikke sikker på jeg selv ville kalde en søn det.
sarahb skriver: umidelbart kan jeg ikke lide det, men ved heller ikk hvordan det udtales og hvor trykket ligger.. For mig minder det om den lyd en løve siger.. RRRRRRoooooaaaaaRRRR
umidelbart kan jeg ikke lide det, men ved heller ikk hvordan det udtales og hvor trykket ligger.. For mig minder det om den lyd en løve siger.. RRRRRRoooooaaaaaRRRR
Hahahahhaha! Tak for dagens første grin!
jeg har en rigtig god kammerart som hedder Roar.. det er et rigtig fedt navn...
og det er ekstra spicy når man så fortæller en der taler engelsk at man hedder Roar... (så riger de som regel ROAR like a lion) eller noget i den stil..
nordiske navn er rigtig fede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128