Navnet Roar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes du om navnet Roar?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.297 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Anonym trådstarter

Ja hvad synes I om det? Min kæreste er HELT vild med det navn til en mulig kommende dreng, men jeg ved ikke rigtigt (vi ved ik hvad vi får)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

millesofie

jeg synes ikke at det klinger

men nu er det jo ikke min menig som skal afgøre det

er det et navn fra noget? synes aldrig jeg har hørt det før

Anmeld

15. januar 2011

maria_wlt

Min kære onkel hedder det og jeg kan faktisk rigtig godt li det... Et fast og solidt navn.. Jeg er personligt ikke til søde pusse-nusse navne som jeg kalder det

Anmeld

15. januar 2011

sarahb

umidelbart kan jeg ikke lide det, men ved heller ikk hvordan det udtales og hvor trykket ligger.. For mig minder det om den lyd en løve siger.. RRRRRRoooooaaaaaRRRR

Anmeld

15. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja hvad synes I om det? Min kæreste er HELT vild med det navn til en mulig kommende dreng, men jeg ved ikke rigtigt (vi ved ik hvad vi får)..

Jeg valgte "andet"..fordi "vildt sødt" syntes jeg ikke det er, men det er et flot navn.
Det er jo et gammelt nordisk, mytologisk navn, og dem har jeg en svaghed for.
Så for mig er det super, at støve de gamle navne af og bruge dem igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. januar 2011

Jibbe

Jeg kan godt lide det men jeg er også til nordiske navne:-) Og jeg kunne fx ikke sådan helt rigtig lide navnet Frej indtil jeg så min søn. Så nogen gange kan man først vide det nÅr man ser sin baby.

Anmeld

15. januar 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg har stemt blankt. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg syntes om det..... Min nabo hedder det

Anmeld

15. januar 2011

TbCp

Jeg kan faktisk rigtig godt lide det! Men er ikke sikker på jeg selv ville kalde en søn det.

Anmeld

15. januar 2011

Dinna88

sarahb skriver:

umidelbart kan jeg ikke lide det, men ved heller ikk hvordan det udtales og hvor trykket ligger.. For mig minder det om den lyd en løve siger.. RRRRRRoooooaaaaaRRRR

Hahahahhaha! Tak for dagens første grin!

Anmeld

15. januar 2011

Isabella_mor

jeg har en rigtig god kammerart som hedder Roar.. det er et rigtig fedt navn...  

og det er ekstra spicy når man så fortæller en der taler engelsk at man hedder Roar... (så riger de som regel ROAR like a lion) eller noget i den stil..

nordiske navn er rigtig fede  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.