Har lyst til at flytte til køge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.594 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Low

Jeg sidder og kigger på bolig blandt andet fordi jeg ikke kan falde i søvn. Jeg har fundet en ledig bolig i køge. 4 værelser, på 100kvm, nyt køkken og hvor man må have hund . Jeg  har total meget lyst til at sende en ansøgning lige nu!. Jeg bor ikke sammen med kæresten men jeg er villig til offenlig transport ofte, for at se kæreste, familie og venner. Men jeg tror det er bedst jeg lige vender den med kæresten alligevel. Mine venner, familie og kæreste bor på amager og har tjekket at det ville tage en time at komme til amager fra køge.

Jeg ville ikke noget særligt med denne tråd faktisk . Men hvis i har et eller andet at tilføje skal i være velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Majobitten

Low skriver:

Jeg sidder og kigger på bolig blandt andet fordi jeg ikke kan falde i søvn. Jeg har fundet en ledig bolig i køge. 4 værelser, på 100kvm, nyt køkken og hvor man må have hund . Jeg  har total meget lyst til at sende en ansøgning lige nu!. Jeg bor ikke sammen med kæresten men jeg er villig til offenlig transport ofte, for at se kæreste, familie og venner. Men jeg tror det er bedst jeg lige vender den med kæresten alligevel. Mine venner, familie og kæreste bor på amager og har tjekket at det ville tage en time at komme til amager fra køge.

Jeg ville ikke noget særligt med denne tråd faktisk . Men hvis i har et eller andet at tilføje skal i være velkommen

hej

vil bare sige at Køge er en super god by. Bor selv syd fra Køge, men er opvokset tæt på. Der er mange gode muligheder både inde for handel, daginstitutioner, transport, uddannelse og en masse sociale aktiviteter. Jeg kan kun anbefale det :-)

Knus

Anmeld

15. januar 2011

Low

Majobitten skriver:

hej

vil bare sige at Køge er en super god by. Bor selv syd fra Køge, men er opvokset tæt på. Der er mange gode muligheder både inde for handel, daginstitutioner, transport, uddannelse og en masse sociale aktiviteter. Jeg kan kun anbefale det :-)

Knus

Ej hvor dejligt med noget godt omtale om Køge .

Jeg snakkede med min mor for lidt tid siden og hun synes helt bestemt at jeg skulle søge den, så det har jeg gjort . Nu håber jeg virkelig at jeg får den

Anmeld

15. januar 2011

Majobitten

.. det lyder også til at være en god lejlighed :-)

hvor i køge ligger den?

Anmeld

15. januar 2011

NilleG

Jeg arbejder i Køge og synes også det er en dejlig by.. Selvfølgelig an på hvor i Køge ville nok ikke anbefale Hastrupparken, der er ret meget ballade derude Men ellers er det bare at slå til der er også en masse gode cafeer

Anmeld

15. januar 2011

Low

Majobitten skriver:

.. det lyder også til at være en god lejlighed :-)

hvor i køge ligger den?

Ja, det synes jeg også at det virker som . Det ligger det nordlige udkant af Køge men helt præcis ved jeg ikke . Den er lidt dyr men det er ikke slemt synes jeg, med boligsikring så er den til at betale synes jeg .

Jeg har sendt en ansøgning afsted så håber jeg bare jeg får den

Anmeld

15. januar 2011

Low

NilleG skriver:

Jeg arbejder i Køge og synes også det er en dejlig by.. Selvfølgelig an på hvor i Køge ville nok ikke anbefale Hastrupparken, der er ret meget ballade derude Men ellers er det bare at slå til der er også en masse gode cafeer

Ej hvor godt . Det lyder lige noget for mig hehe.!

Jeg har fået sendt ansøgningen afsted så nu håber jeg da virkelig den bliver min. Indskudet er godt nok 30.000 kr og det har jeg på min børneopsparing men dem kan jeg først få når jeg er 21 så hvis det bliver min lejlighed skal jeg lige op og snakke med kommunen om evt et lån

Anmeld

15. januar 2011

NilleG

det skal nok lade sig gøre er jeg sikker på.. Du kan god begynde at glæde dig

Anmeld

15. januar 2011

Low

NilleG skriver:

det skal nok lade sig gøre er jeg sikker på.. Du kan god begynde at glæde dig

Det håber jeg virkelig .

Jeg glæder mig ret meget faktisk

Anmeld

15. januar 2011

Lusi

Køge er en dejlig by. Er lige flyttet derfra, fordi vi har købt hus i bjæverskov, 10 km. Derfra, men kommer der stort set hver dag. Krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.