jeg er vild med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Zafir

Min over super Cool seje htc desireHd. Jeg fik den jo i julegave afhusbonni, men den har været udsolgt... Piv!! Men nu fik jeg den igår. Og det er fedt!! Selvom jeg jo har fået denp et tidspunkt hvor tid til at dimse og nørde er en mangelvare.
Men hvor fedt er det ikke og ligge her og putte med mine2 piger og tjække baby.dk fra sin mobil... !! :-D

Så altså... Det her var bare et rent blære indlæg... :-)

Og så må jeg sige (næsten citat Henrik)... Der var et liv før Andriod og et liv efter Andriod.... Luuuve it!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

ønskebørn74

Zafir skriver:

Min over super Cool seje htc desireHd. Jeg fik den jo i julegave afhusbonni, men den har været udsolgt... Piv!! Men nu fik jeg den igår. Og det er fedt!! Selvom jeg jo har fået denp et tidspunkt hvor tid til at dimse og nørde er en mangelvare.
Men hvor fedt er det ikke og ligge her og putte med mine2 piger og tjække baby.dk fra sin mobil... !! :-D

Og så må jeg sige (næsten citat Henrik)... Der var et liv før Andriod og et liv efter Andriod.... Luuuve it!!!

lyder blæret...

Anmeld

15. januar 2011

Frøken J.

Zafir skriver:

Ahhh ja, gotta love android! Jeg har godt nok ikke en desire, selvom jeg ville ønske, at jeg havde en, men har en sony ericsson, som også kører på android. Hold kææft man kan få lang tid til at gå med forskellige apps, eller bare nyde at kunne surfe på mobilen når som helst og hvor som helst!

Anmeld

15. januar 2011

Rosa

YAY!!! Så fik du den endelig 

Anmeld

15. januar 2011

Zafir

Secrets skriver:

Ahhh ja, gotta love android! Jeg har godt nok ikke en desire, selvom jeg ville ønske, at jeg havde en, men har en sony ericsson, som også kører på android. Hold kææft man kan få lang tid til at gå med forskellige apps, eller bare nyde at kunne surfe på mobilen når som helst og hvor som helst!

Jeg har installeret en masse forskelligt på den allerede. Der er såååå mange fede apps... hehe. Men jeg har ikke købt nogen endnu. Der er mange gratis.
Men telefonen i sig selv kan også bare sååå mange fede ting . Uhhh det er nice.
Jeg er ved at lære at blive god til at skrive med slideIT tastatur. Det er skidesjovt

Anmeld

15. januar 2011

Zafir

Rosa skriver:

YAY!!! Så fik du den endelig 

Det gjorde jeg nemlig. Pywha at jeg ikke døde af ventetiden hihihi

Anmeld

15. januar 2011

pussepige

Zafir skriver:

Tillykke med den nye fon...

Anmeld

15. januar 2011

Bavianis

Jeg er så af neanderthaler-racen, der endelig kun skal have en telefon der kan ringe og sms'e... Ellers ville jeg aldrig svare folk, da jeg ikke ville vide hvad jeg skulle gøre!

Jeg er bare en klovn til telefoner...

Anmeld

15. januar 2011

Valle81

Zafir skriver:

Ahh kender til din følelse:0)

Jeg fik en HTC Wildfire af Kenny i for tidligfødselsdagsgave da mikrofon på den gamle mursten var istykker - så jeg kunne ikke høre folk tale ----------- mindre detalje:0)

Jeg skulle lige vænne mig til alt det touch - men ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLSKER den så meget:0) Og vupti så kan man lige tjekke Baby i et snuptag:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.