Frej 5½ måned!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Jibbe

Så blev mit lille vidunder 5½ måned... Tiden er fløjet afsted og han er blevet stor. Han kan så meget nu. Han triller lystigt fra mave til ryg (lidt for lystigt synes jeg) og er lige så stille begyndt at trille den anden vej også

Han er en meget glad lille dreng nu som dog døjer noget med kløende gummer lige pt og noget begyndende børneeksem i panden... ØV.

Hans far tog afsted igår og kommer først hjem om 4 uger og Frej har ledt efter ham idag... Det tog mig 3 timer om at putte ham. Som om han ventede på far kom i seng men det gjorde han jo desværre ikke... 

Og så holder han aldrig kæft... han snakker og snakker og snakker og pludrer og griner! Det er fantastisk og noget af en fest

Og til sidst så får i da lige lidt billeder af ham.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

TbCp

Haha hvor er han sød med den kasket på!

Anmeld

15. januar 2011

Jibbe

Ja min egen lillebonderøv ;-)

Anmeld

15. januar 2011

LinLin

Så sød (skønne, tykke kinder!)

Glæder mig til Adam om kan rulle - han bliver lidt sur indimellem, fordi han ikke kan

Anmeld

15. januar 2011

Jibbe

DAs mor skriver:

Glæder mig til Adam om kan rulle - han bliver lidt sur indimellem, fordi han ikke kan

Hehe man skal ihvertfald holde lidt mere øje med dem nu... Men når han kan rulle så er det jo bare en kamp at få ham til at ligge på maven. Han triller da bare rundt

Anmeld

15. januar 2011

NoName

Jibbe skriver:

Ja min egen lillebonderøv ;-)

HAHAHAH det sad jeg lige og tænkte.... Hvor er han bare fin...

Anmeld

15. januar 2011

NoName

DAs mor skriver:

Skal du ikke være ked af... Caroline kan heller ikke, hun bliver også eddike sur når hun ikke kan nå legetøjet...

Anmeld

15. januar 2011

MariaJ

Nårh, hvor er han sød , og ja, det er bare en helt ny fase, når de selv begynder at bevæge sig. Mindre fritid til mor, men også meget sjovere.

Anmeld

15. januar 2011

MyBaby

Hun er bare Skøn! Hun er virkelig en dejlig pige og sikken et smukt navn!

Anmeld

15. januar 2011

Jibbe

noname skriver:

HAHAHAH det sad jeg lige og tænkte.... Hvor er han bare fin...

Ja han er dejlig... Vi havde givet ham vest på en dag og så mente min far at han da kun manglede en lille six pence... og så fandt han den til ham Men man er vel også bonderøv når man bor uden for Frederikshavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.