Hjemmesyet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. september 2008

Skovurt

Hej

Jeg sidder her og vil egentlig gerne udvikle min kreative side bare lidt - for den er praktisktalt ikke eksistrende :P

Jeg har kastet mig ud i "tullebuks" projektet, og har da også produceret et par sorte velourbukser med blå rib i livet (fordi jeg fik klippet forkert, og manglede et par cm foroven) med skæve ben og spøjse syninger indvendigt - men de kan bruges, og de er nu meget søde når de er på, og skævhederne er skjulte :P

Jeg sidder så nu bare og tænker... hvad kan man nemt lige sy - da gerne i sort velour (det er sådan noget "modevelour" - så ikke det der tynde noget til dug altså).
Jeg har tænkt på en lille sutte pose eller noget - men altså, kan egentlig ikke lige se formålet med den :P
Puder mangler vi ikke lige nogle af, og heller ikke æggevarmere :P - og der slap min fantasi så op.

Jeg har ikke mod på at sy bluser, da jeg slet ikke har koncentration nok til at det bliver helt perfekt, og ulige ærmer er måske ikke så nemt at skjule :$

Så tøser - kom med nogle kreative bud på nemme sy-selv-ting :D

Anette
- som overvejer om ikke hele famlien bude have hjemmesyede æggevarmere og gymnastikposer til jul :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2008

Tullebobs

Hej

Jeg kan desværre ikke rigtig hjælpe, for idet at du HAR kastet dig ud i projektet, er du allerede nået meget længere end mig:))

Jeg er symaskine-blind, og har givet indtil flere håndgerningslærere sved på panden og grå hår:D

Men jeg synes simpelthen så godt om din ide, med gym poser til hele familien, at jeg da lige ville kommentere...

(H) fra Trine

P.S. Husk at tage billeder, så vi kan se deres ansigtudtryk - det bliver "Priceless":D:D:D

Anmeld

15. september 2008

Miamaja

hvad med nogle hagesmækkere -dem kan man næsten altid bruge flere af...;)

Anmeld

15. september 2008

stumpen-89

sengetøj.. :D

Anmeld

15. september 2008

MorCamilla

Hvad med en nederdel..? Jeg aner ikke om det er nemt at lave, da jeg aldrig gør sådan noget selv.. Selv om hele min familie og Kaspers sikkert ville blive rigtig glade for gymnastik poser og æggevarmere til jul 8D :)):))

Anmeld

16. september 2008

Skovurt

Jeg er lidt ked af at jeg "kun" skal holde jul med Jespers familie i år - har bare på fornemmelsen at de ikke helt kan se noget morsomt i en hjemmesyet gymnastikpose; og det falder jo lidt til jorden hvis min familie sidder på den anden side af vandet og pakker op, uden jeg kan se dem :P

Men ja, sengetøj var da et rigtig godt bud - det har jeg slet ikke tænkt på :D
- så nu vil jeg ud og lede efter fedt stof til det - overvejer om ikke jeg skal endevende hver eneste genbrugs jeg kan finde, for at se om de har noget godt jeg kan omdanne :D

Anette
- som føler sig meget kreativ når hun tænker på sin symaskine :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.