Hej
Jeg sidder her og vil egentlig gerne udvikle min kreative side bare lidt - for den er praktisktalt ikke eksistrende :P
Jeg har kastet mig ud i "tullebuks" projektet, og har da også produceret et par sorte velourbukser med blå rib i livet (fordi jeg fik klippet forkert, og manglede et par cm foroven) med skæve ben og spøjse syninger indvendigt - men de kan bruges, og de er nu meget søde når de er på, og skævhederne er skjulte :P
Jeg sidder så nu bare og tænker... hvad kan man nemt lige sy - da gerne i sort velour (det er sådan noget "modevelour" - så ikke det der tynde noget til dug altså).
Jeg har tænkt på en lille sutte pose eller noget - men altså, kan egentlig ikke lige se formålet med den :P
Puder mangler vi ikke lige nogle af, og heller ikke æggevarmere :P - og der slap min fantasi så op.
Jeg har ikke mod på at sy bluser, da jeg slet ikke har koncentration nok til at det bliver helt perfekt, og ulige ærmer er måske ikke så nemt at skjule :$
Så tøser - kom med nogle kreative bud på nemme sy-selv-ting :D
Anette
- som overvejer om ikke hele famlien bude have hjemmesyede æggevarmere og gymnastikposer til jul :))
Anmeld