Hvornår er mens. normalt efter behandlings stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

CamillaValby

Hej piger.

Håber virkelig at i kan hjælpe mig. Jeg er jo stoppet med behandling, jeg fik min sidste behandling i december, og har også haft min mens, i midt december.

Noget som jeg virkelig ikke kan forstå det er at jeg denne gang har haft kvalme så det batter, og faktisk slemmest om aftenen. Dette havde jeg normalt også under behandlingen.

Men mit spørgsmål går egentlig på hvad er jeres erfaringer efter endt behandling? Var den ureglmæssig ? eller blev den på de ca. 28 dage ? eller røg den direkte tilbage til hvad den var før behandling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

BubbieBear

Hej smukke

Min mens har desværre været MEGET uregelmæssig siden første icsi  
1 mens var 12 dage efter ÆO. Blødte i 20 dage
Derefter har jeg følt at jeg havde en cyklus på 14 dage. Min krop kunne slet ikke finde ud af det.

Nu her (ca. 2 måneder efter) tror jeg at jeg endelig har fået noget der minder om en rigtig mens med smerter og det hele

Anmeld

15. januar 2011

Lisbeth1985

CamillaValby skriver:

Hej piger.

Håber virkelig at i kan hjælpe mig. Jeg er jo stoppet med behandling, jeg fik min sidste behandling i december, og har også haft min mens, i midt december.

Noget som jeg virkelig ikke kan forstå det er at jeg denne gang har haft kvalme så det batter, og faktisk slemmest om aftenen. Dette havde jeg normalt også under behandlingen.

Men mit spørgsmål går egentlig på hvad er jeres erfaringer efter endt behandling? Var den ureglmæssig ? eller blev den på de ca. 28 dage ? eller røg den direkte tilbage til hvad den var før behandling?

Hej søde!

Jeg fik også total kuk i min mens efter vores tredje IUI-forsøg Min mens udeblev simpelhen. Det kan ifølge min læge godt ske, da kroppen går på stand-by efter homonbehandlingerne.. I mit tilfælde blev det løst med p-piller i en måned inden IVF..

Jeg håber, at du snart får orden i systemet igen

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.