Er jeg gravid eller????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg er gået 11-12 dage over tid, har mens agtige smerter. Det spænder lidt i underlivet. Men har taget 2 tests der er vist negative.. det er dog ikke morgen urinen jeg har taget. Men hva skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Nattøs

Anonym skriver:

Jeg er gået 11-12 dage over tid, har mens agtige smerter. Det spænder lidt i underlivet. Men har taget 2 tests der er vist negative.. det er dog ikke morgen urinen jeg har taget. Men hva skal jeg gøre?

kontakt lægen

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

Ja det tror jeg også jeg vil... er bare bange for jeg bliver skuffet hvis der ikke er noget alligevel, men syntes det er lidt underligt at jeg er gået så lang tid over...

Anmeld

14. januar 2011

sandratobias

Eller ta en test med morgenurin..  Håber den viser hva du vil ha...

Anmeld

14. januar 2011

A.

ikke for at skuffe dig men håb ikke for meget så du ikke bliver skuffet når du er gået så meget overtiden så burde det være lige meget om det er morgen urin eller ej..så kontakt lgen eller vent har selv prøvet det

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

A. skriver:

ikke for at skuffe dig men håb ikke for meget så du ikke bliver skuffet når du er gået så meget overtiden så burde det være lige meget om det er morgen urin eller ej..så kontakt lgen eller vent har selv prøvet det

Var din test så positiv eller negativ?

Ved godt jeg ikke skal håbe for meget, men det er bare lidt svært, når jeg ikke er gået over tid før.. ja lige bortset fra da jeg var gravid med min søn.

Anmeld

14. januar 2011

A.

Anonym skriver:

Var din test så positiv eller negativ?

Ved godt jeg ikke skal håbe for meget, men det er bare lidt svært, når jeg ikke er gået over tid før.. ja lige bortset fra da jeg var gravid med min søn.

min var negativ desværre

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

A. skriver:

min var negativ desværre

Hvor meget gik du over tid? Og fik du svar på hvorfor den udeblev?

Anmeld

14. januar 2011

A.

Anonym skriver:

Hvor meget gik du over tid? Og fik du svar på hvorfor den udeblev?

over 14 dage nej har ikke fået svar nogen gang er det bare sådan at cyklus driller især hvis man forsøger at blive gravid

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

A. skriver:

over 14 dage nej har ikke fået svar nogen gang er det bare sådan at cyklus driller især hvis man forsøger at blive gravid

Det er ikke noget vi har forsøgt..

Hmm... må bare håbe der er noget, venter til næste uge med at tage til lægen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.