Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
4kløver skriver: tror du ikke at det er for sjovt Jeg er så gået fra vædder til Fiskene.
tror du ikke at det er for sjovt Jeg er så gået fra vædder til Fiskene.
Det er jeg også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Men må tilføje at så vidt jeg kan regne ud så er alle os der lever nu stadig de stjernetegn som vi er født som. Da det jo handler om hvordan stjernerne står på den dag man bliver født - og de stod nu engang på en bestemt måde da alle os blev født hver især... så det må vel kun gælde for nye der bliver født...?
Der står også at den ikke er officiel, men er stadig løven, så det er perfekt
Ja jeg er så gået fra skytten til slangeholderen....glæder mig squ til at se hvordan sådan en ser ud hehe..
Jeg er blevet krebs i stedet for løve... Men undrer mig lidt.. for oversigten siger følgende: krebs x-10. august; løve 10. august-x
Hvad så hvis man har føsdag d. 10 august - er man så begge dele?
Det dårlige er bare at hvis man har fødselsdag den 20 så kan man både være skytte og Stenbuk! det gør alligevel ingen forskel for mig LOL.. nu kan jeg vælge mellen hele tre ting hvis jeg også tæller det gamle med.. for de laver hele tiden forkert.. har oplevet folk som tror jeg er vandmand.. men jeg er altså stenbuk..
AnneBJ skriver: Jeg er blevet krebs i stedet for løve... Men undrer mig lidt.. for oversigten siger følgende: krebs x-10. august; løve 10. august-x Hvad så hvis man har føsdag d. 10 august - er man så begge dele?
ja hehe lige min tanke jeg har den 20 januar.. så jeg er både skytte og stenbuk LOOOOOOOOL
linselouise skriver: Læste lige en artikel om at jorden efterhånden har rykket sig så meget i forhold til solen, at der er kommet et 13 stjernetegn ind i rækken, hvordan det så end kan lade sig gøre (Kilde: BT) Jeg er ikke længere vandmand men stenbuk! Her er de nye tider for stjernetegnene. Stenbukken 20. januar til 16. februar Vandmanden 16. februar til 11. marts Fiskene 11. marts til 18. april Vædderen 18. april til 13. maj Tyren 13. maj til 21. juni Tvillingerne 21. juni til 20. juli Krebsen 20. juli til 10. august Løven 10. august til 16. september Jomfruen 16. september til 30. oktober Vægten 30. oktober til 23. november Skorpionen 23. november til 29. november Slangeholderen 29. november til 17. december Skytten 17. december til 20. januar
Læste lige en artikel om at jorden efterhånden har rykket sig så meget i forhold til solen, at der er kommet et 13 stjernetegn ind i rækken, hvordan det så end kan lade sig gøre (Kilde: BT)
Jeg er ikke længere vandmand men stenbuk!
Her er de nye tider for stjernetegnene.
Fra løve til krebs... Jeg beholder min løve og min tatoo...
Fra Vædder til Fisk...
Holder mig til Vædder, det er da lidt sejere end en slatten fisk ;P
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128