At se nogens liv gå op i røg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Dictes mor

Idag da vi kørte afsted ned til mine forældre, blev vi overhalet af et par brandbiler, og to minutter senere holdt vi stille bag dem og kunne se, hvordan et hus stod i lys lue, mens beboerne stod ude foran og kunne se hele deres liv gå op i røg. Det var meget uhyggeligt, puha. Det var skræmmende med lyden, lugten, flammerne bulderede, elinstallationerne sprang i luften, tagplader fløj igennem luften og der var røg overalt. Men mest skræmmende var ansigterne på de, der stod og kiggede, modløsheden havde taget over, og de havde bare opgivet. Det var meget skræmmende og meget meget trist.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Holbæktrunten

Ja, det må være forfærdeligt. Man har bare så mange uerstattelige ting/minder i sit hjem...

Anmeld

14. januar 2011

Dictes mor

Holbæktrunten skriver:

Ja, det må være forfærdeligt. Man har bare så mange uerstattelige ting/minder i sit hjem...

Bare tænk at miste alle ens fotografier.

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Uha...det var da voldsomt....jeg har intet uerstatteligt i mit hjem...billederne er der kopier af hos mine forældre, så skulle det ske ville det hele nemt erstattes..men døde ting har heller ikek betydning for mig...men godt der ikke skete noget med de mennesker der boede i huset..

Anmeld

14. januar 2011

Steph_Laurits

Det må være så forfærdeligt

Jeg har flere gange tænkt "Hvis der går ild i det hele herhjemme så skal jeg huske det og det og det inden jeg går ud", men bare tanken om at man ikke tænker på det i situationen andet end at skynde sig ud er så trist for man ville jo gerne have ALT med ud. Især billeder og personlige/uerstatelige ting. Suk!

Har så ondt af folk der oplever det

Anmeld

14. januar 2011

Holbæktrunten

Præcis. Derfor er jeg personligt lidt pernitten med at sørge for at have kopier af billeder osv andre steder end i mit eget hjem.

Ville synes at det var forfærdeligt at miste alle mine gode minder, og billeder er jo med til at holde dem i live.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.