min veninde ... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Anonym trådstarter

wee  min Veninde ER gravid (hendes mand og Jeg er de eneste der ved det endnu - derfor er jeg anonym ) hun var igennem 4 SA sidste år hvilket havde gjort at de skulle have været i behandling her i Januar, men hun tog en test her i går fordi hun ikke havde fået mens og sørme om den ikke viste positiv med det samme, Er så Glad på deres vejne 

hvorimod min veninde ikke tør håbe på at barnet overlever endnu

Vil intet bare ud med min Glæde over hun er gravid, og at jeg håber den bliver der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

pussekat

hejsa

å jeg  for det bliv der ind her selv prøve 2 sa siden år pahaaaaaa det er ikke sjov når man så bliv gravid igen så håbet man det bliv der ind  for en lille en om nok månde

Anmeld

14. januar 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

wee  min Veninde ER gravid (hendes mand og Jeg er de eneste der ved det endnu - derfor er jeg anonym ) hun var igennem 4 SA sidste år hvilket havde gjort at de skulle have været i behandling her i Januar, men hun tog en test her i går fordi hun ikke havde fået mens og sørme om den ikke viste positiv med det samme, Er så Glad på deres vejne 

hvorimod min veninde ikke tør håbe på at barnet overlever endnu

Vil intet bare ud med min Glæde over hun er gravid, og at jeg håber den bliver der

Sådan tillykke med hende

for at den lille spire bliver derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.