Min mormor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Barbamama

Er stadig meget syg.... Hun er blevet indlagt i dag, men kun til i morgen. Det er så sygt altså!!! Min mor har besøgt hende i dag, men kun i 5min for hun orkede ikke mere og mens min mor var der snakkede min mormor lidt og så sov hun, snakkede og sov.... Og min mor fortalte at lægerne havde opdaget et stort åbent sår på hendes ryg, men det er nok et liggesår. Hun har jo været sengeliggende siden 17.nov! Jeg fatter virkelig ikke at de ikke indlægger hende HELT. De sender hende hjem i morgen formiddag og så får hun en hjemmehjælper der kommer og vasker hende. Men hun skal igennem en masse undersøgelser og de skal frem og tilbage til sygehuset og hun orker ingenting fordi hun er så afkræftet. De kan fanme ikke være det bekendt.... Jeg har så ondt af hende... Det er bare for meget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Er stadig meget syg.... Hun er blevet indlagt i dag, men kun til i morgen. Det er så sygt altså!!! Min mor har besøgt hende i dag, men kun i 5min for hun orkede ikke mere og mens min mor var der snakkede min mormor lidt og så sov hun, snakkede og sov.... Og min mor fortalte at lægerne havde opdaget et stort åbent sår på hendes ryg, men det er nok et liggesår. Hun har jo været sengeliggende siden 17.nov! Jeg fatter virkelig ikke at de ikke indlægger hende HELT. De sender hende hjem i morgen formiddag og så får hun en hjemmehjælper der kommer og vasker hende. Men hun skal igennem en masse undersøgelser og de skal frem og tilbage til sygehuset og hun orker ingenting fordi hun er så afkræftet. De kan fanme ikke være det bekendt.... Jeg har så ondt af hende... Det er bare for meget....

ej, det er da ikke OK!!!

kan din mor ikke banke i bordet??

Anmeld

14. januar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

ej, det er da ikke OK!!!

kan din mor ikke banke i bordet??

Min moster er vidst i gang!

Anmeld

14. januar 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Min moster er vidst i gang!

GODT! for det er ikke rimeligt at din mormor skal bruge så meget krudt på transport!

Anmeld

14. januar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

GODT! for det er ikke rimeligt at din mormor skal bruge så meget krudt på transport!

Nej og de har ikke engang bil!!!

Anmeld

14. januar 2011

anna-jonas

Stakkels din mormor. Hvis de har mistanke om kræft, så har hun krav på en hurtigere sagsgang.........................i henhold til kræftpakken, der gælder for hendes region.

Dette har jeg fundet på cancer.dk.

Aftalen mellem regeringen og Dansk Folkeparti betyder, at det ikke længere skal være frivilligt, om hospitalerne vil bruge forløbskoordinatorer. Fremover skal alle kræftpatienter og hjertepatienter med livstruende sygdom have et krav på en forløbskoordinator, som skal have overblik over patienters behandling, hvis de flyttes mellem forskellige sygehuse og afdelinger.

Vil øge tillid og tilfredshed hos patienterne
Kræftens Bekæmpelse er meget begejstret for den nye aftale. Foreningen har talt for bedre forløb for kræftpatienterne gennem mange år.

”Det er en virkelig fornuftigt aftale, den nye sundhedsminister har lavet med Dansk Folkeparti. Vi oplever desværre, at mange kræftpatienter komme i klemme, når de skifter mellem afdelinger og sygehuse, så deres forløb bliver unødvendigt lange. Obligatoriske forløbskoordinatorer vil betyde en reel forbedring for kræftpatienterne, og det vil øge både tillid og tilfredshed med behandlingen,” siger Kræftens Bekæmpelses formand, professor Frede Olesen.

Koordinator skal kunne intervenere i forløb
Politikerne forventer, at ordningen vil blive implementeret inden sommerferien - enten i den kommende ’Kræftpakke III’ eller som led i økonomiforhandlingerne mellem regeringen og regionerne. Der lægges op til, at forløbskoordinatorens opgaver kan variere fra sted til sted alt efter, hvilken type sygdomme hospitalet tager sig af.

Anmeld

14. januar 2011

Bondepigen

michella80 skriver:

Åh hvor er det synd for din mormor!!! Det kan de simpelthen ikke byde en ældre dame, der er syg. Håber det hjælper at din moster banker i bordet! Og god bedring med din mormor. Håber da at de kan hjælpe hende!

Anmeld

15. januar 2011

ChatH

michella80 skriver:

Nogen gange undre man sig fandme over hvad det er vi betaler så meget i skat til!!!!

Stakkels din mormor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.