Ørene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Mussen2

Vie r meget tæt på at bestille en rejse sydpå--- trænger sådan til det, men nu siger min mand, så om der kan være problemer i at flyve, når vores datter har haft/har problemer med røde og væskefyldte ører? Vi skal til ørelæge d.21 og vil kunne spørge der, men trække rlige på jees erfaringer.

Vi fik tjekket ørene for ca. 2 uger siden ved lægen i forbiundelse med at hun havde asmatisk bronkitis - ørene var røde og det ene var "fyldt med snask" så lægen kunne ikke kigge i det og sagde at det ville ørelægen kunne, da han har andre apparater.

Hun sover godt om natten og virker frisk nok, nu hvor bronkitisen er væk igen.

Hvad siger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Valle81

Mussen2 skriver:

Vie r meget tæt på at bestille en rejse sydpå--- trænger sådan til det, men nu siger min mand, så om der kan være problemer i at flyve, når vores datter har haft/har problemer med røde og væskefyldte ører? Vi skal til ørelæge d.21 og vil kunne spørge der, men trække rlige på jees erfaringer.

Vi fik tjekket ørene for ca. 2 uger siden ved lægen i forbiundelse med at hun havde asmatisk bronkitis - ørene var røde og det ene var "fyldt med snask" så lægen kunne ikke kigge i det og sagde at det ville ørelægen kunne, da han har andre apparater.

Hun sover godt om natten og virker frisk nok, nu hvor bronkitisen er væk igen.

Hvad siger I?

Hey:0)

Hvor gammel er Jeres datter???

Da min datter var lidt over to år, skullevi på ferie med familien til Mallorca dda mor og far havde sølvbryllup - to dage inden fik Asta mellemørebetændelse og kom i behandling og vi tog afsted. Der var ingen problemer - hun havde ikke ondt eller trykken for ørerne eller noget:0)

Christina

Anmeld

14. januar 2011

Mussen2

Valle81 skriver:

Hey:0)

Hvor gammel er Jeres datter???

Da min datter var lidt over to år, skullevi på ferie med familien til Mallorca dda mor og far havde sølvbryllup - to dage inden fik Asta mellemørebetændelse og kom i behandling og vi tog afsted. Der var ingen problemer - hun havde ikke ondt eller trykken for ørerne eller noget:0)

Christina

Vores datter er halvandet- kommer lige til at tænke på at hn faktisk var syg sidst vi fløj med hende og kom i behandling for mellemørebetændelse da vi kom hjem, såååååå jeg tror du har ret. No prob!!! Tak

Anmeld

14. januar 2011

Valle81

Mussen2 skriver:

Vores datter er halvandet- kommer lige til at tænke på at hn faktisk var syg sidst vi fløj med hende og kom i behandling for mellemørebetændelse da vi kom hjem, såååååå jeg tror du har ret. No prob!!! Tak

Jeg tror heller ikke det bliver et problem:0)

Et tip - køb evt børne næsespraypå apoteket og giv et skud i hver næsebord inden i skal op i flyver - så er kanalerne udvidet og mindre sandsynlighed for tryk:0)

Håber i får en skøn tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.