Har også brug for hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Musling2

Hej,

Jeg har lidt af det samme problem som Leaschmidt. Jeg skulle også have haft min menstruation d 2 januar, og jeg har haft menstruations ligende smerter, og det har nevet lidt i underlivet, men jeg har taget 2 tests som begge er vist negativ. Bliver vildt forvirrert.

Bliver lidt skuffet hvis der ikke er noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Sophia'smor

Musling2 skriver:

Hej,

Jeg har lidt af det samme problem som Leaschmidt. Jeg skulle også have haft min menstruation d 2 januar, og jeg har haft menstruations ligende smerter, og det har nevet lidt i underlivet, men jeg har taget 2 tests som begge er vist negativ. Bliver vildt forvirrert.

jeg er gravid men bløder :/ .øvøv

har du testet med din morgenurin?

Anmeld

15. januar 2011

TbCp

Jeg gik 2 uger over før jeg kunne teste positiv og det var efter jeg selv havde testet hjemme + senere blodprøve ved lægen som begge viste negativ... og så først 2 uger over tid da jeg tog en test ved lægen viste den positiv.

Anmeld

15. januar 2011

Musling2

LeaSchmidt skriver:

jeg er gravid men bløder :/ .øvøv

har du testet med din morgenurin?

Ja undskyld Leah, kom til at skrive fejl.. det er jo slet ikke samme problem som du har, det må du meget undskylde.

Ja har tjekket min morgen urin, men der er stadig ingenting. Syntes bare det er mærkeligt, når jeg aldrig har gået så meget over tid før??

Anmeld

15. januar 2011

Musling2

TbCp skriver:

Jeg gik 2 uger over før jeg kunne teste positiv og det var efter jeg selv havde testet hjemme + senere blodprøve ved lægen som begge viste negativ... og så først 2 uger over tid da jeg tog en test ved lægen viste den positiv.

Ja jeg kan nok stadig være heldig skal til lægen på fredag, så må vi se.

Anmeld

15. januar 2011

steph0804

Ih søde, jeg krydser alt hvad jeg kan for at du har lille spire i maven, det kunne da være så dejligt

Anmeld

15. januar 2011

Sophia'smor

Musling2 skriver:

Ja undskyld Leah, kom til at skrive fejl.. det er jo slet ikke samme problem som du har, det må du meget undskylde.

Ja har tjekket min morgen urin, men der er stadig ingenting. Syntes bare det er mærkeligt, når jeg aldrig har gået så meget over tid før??

Du skal ikke undskylde  det helt okay.

jamen det lyder lidt mærkeligt, jeg var ikk engang gået over tid før jeg testet, der var 2 uger til jeg sku ha mens, men jeg kunne mærke at der var noget galt,

men  for at du kan teste positivt en af dagene

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

Musling2 skriver:

Hej,

Måske spiller din krop dig et puds, hvilket slet ikke er ualmindeligt for folk midt i PB

Håber virkelig for jer, den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.