Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tullen85 skriver: Hehe... Nu meget morsomt, ved bare ikke hvor meget hold der er i det... Jeg er nu ikke længere scorpion men vægt... Hmm http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/dato-kaos-tjek-dit-nye-stjernetegn-her
Hehe... Nu meget morsomt, ved bare ikke hvor meget hold der er i det...
Jeg er nu ikke længere scorpion men vægt... Hmm
http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/dato-kaos-tjek-dit-nye-stjernetegn-her
Sjov artikel, men JEG VIL NU GERNE VÆRE STENBUK - OGSÅ IKKE SKYTTE
KRam fra mig, som havde fødselsdag i går ;-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor-til-vanessa skriver: jeg er så blevet tvilling.... hmm håber ikke det passer, for så er det lidt nedern med en tattoe hvor det er krebsens tegn
jeg er så blevet tvilling.... hmm håber ikke det passer, for så er det lidt nedern med en tattoe hvor det er krebsens tegn
Ha ha ha ha
Man har jo altid fået at vide at man ALDRIG må få tatoveret sin mands navn, i tilfælde af at man går fra hinanden. Nu er stjernetegn så heller ikke sikre længere
Marianne
www.stjerneleg.dk
jeg er gået fra vædder til fisk.. nederen... jeg tror ikke på det..
Jeg er stadig tvilling har fødselsdag den 21. juni
Jamen så vil jeg være fisk istedet for vædder
Hvis bare jeg var født ÉN dag senere (har fødselsdag den 17. april) havde jeg ikke skiftet haha
Jeg er stadig TyrMen hvad filan er det for noget spøjst noget
Vil da gerne vide hvad slangeholder-tegnet så indebærer af personlighed.Men hva'....jeg er gået fra stenbuk til skytte, og det passer også langt bedre på mit sind, skønt..jeg har nu aldrig passet ind i noget stjernetegn overhovedet KærligstSussie
det der tegn slangeholderen har det altid været der
Hvad så hvis man er født på en skæringsdato?
Kan jeg selv vælge om jeg vil være skytte eller slangeholder så? Så tror jeg da jeg vil prøve den der slangeholder - man skal prøve noget nyt engang imellem, ikke?
jeg er stadig skytte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128