Vampires Suck!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

TbCp

Den må jeg se

http://www.youtube.com/watch?v=3Z7UedB-ge4&feature=fvst

Hilsen Tina.... absolut IKKE fan af Twilight!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

wamse

Okay, jeg er så vild med Twilight, meeeeen er helt sikker på at det der er en total griner film, så den skal da ses

Anmeld

14. januar 2011

BabyMus

Jeg hylede af grin da jeg så den! Den er SÅ sjov altså. Hilsen mig som elsker Twilight og stadig godt kan more sig over noget så sjovt.

Anmeld

14. januar 2011

Sabina92

den er SÅ dårlig, vi lejede den igår..

Anmeld

14. januar 2011

BabyMus

Sabina92 skriver:

den er SÅ dårlig, vi lejede den igår..

Synes du det? Ihh jeg synes den var SÅ sjov altså. (:

Jeg hylede så meget af grin da jeg så den at jeg var bange for at mine naboer ville tro jeg var tosset, så højt var det. (:

Måske man synes det er sjovere når man er vild med Twilight, for jeg synes bare det var så sjovt at de tog dybt pis på det. (:

Anmeld

14. januar 2011

mama09

TbCp skriver:

Den må jeg se

http://www.youtube.com/watch?v=3Z7UedB-ge4&feature=fvst

Hilsen Tina.... absolut IKKE fan af Twilight!

ha ha skal jeg da også!!

Anmeld

14. januar 2011

Sabina92

BabyMus skriver:

Synes du det? Ihh jeg synes den var SÅ sjov altså. (:

Jeg hylede så meget af grin da jeg så den at jeg var bange for at mine naboer ville tro jeg var tosset, så højt var det. (:

Måske man synes det er sjovere når man er vild med Twilight, for jeg synes bare det var så sjovt at de tog dybt pis på det. (:

Jeg kan rigtig godt lide filmene.. Men synes bare ikke der var noget sjovt i dem. Har set det der var bedre. vi havde rigtig glædet os til at se den, men den levede slet ikke op til noget i retning af hvad vi regnede med... Men det er jo også et forsøg de laver med den

Anmeld

14. januar 2011

BabyMus

Sabina92 skriver:

Jeg kan rigtig godt lide filmene.. Men synes bare ikke der var noget sjovt i dem. Har set det der var bedre. vi havde rigtig glædet os til at se den, men den levede slet ikke op til noget i retning af hvad vi regnede med... Men det er jo også et forsøg de laver med den

Nå okay. Man har jo også forskellig smag. (:

Det er os bare fordi at det er så tilpas plat at det er sjovt. Sådan havde jeg det i hvert fald. (:

Anmeld

14. januar 2011

Mimic

den er SÅ sjov... lå flad af grin flere timer efter... kan varmt anbefales

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.