p piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

annekarina

Hej ....

Er der nogen der ved om man må tage p piller når man ammer.....

knus karina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Manakauapo

...

Anmeld

14. januar 2011

Manakauapo

Du må gerne tage p-piller, men det nedsætter mængden af mælk, især hvis det er indenfor de første 6 uger fra fødslen..

Anmeld

14. januar 2011

Betteisen

Spørg din læge. Hun fortæller dig om du evt kan fortsætte med dem du tog før i forhold til amning. Har ikke hørt at mælkeproduktionen skulle falde??

Anmeld

14. januar 2011

BabyMus

annekarina skriver:

Hej ....

Er der nogen der ved om man må tage p piller når man ammer.....

knus karina.

Jeg har lige taget indlægsseddlen frem fra min egen pakke, og der sår følgende under amning: Hvis du ammer, må du så vidt muligt ikke tage Novynette. Spørg lægen.

Nu ved jeg ikke om det kan være forskelligt fra mærke til mærke, men kunne forestille mig at det er de samme stoffer der er i, som gør at man ikke må. Men ved det ikke.

Så ja, måske du lige skulle spørge din læge for at være 100% sikker. (:

Anmeld

14. januar 2011

A.

det må man godt har selv taet novynette da jeg har ammet men man kan risikere at det nedstter mælkeproduktion men det sker ikke så tit så vidt jeg ved ellers kan du tage mini piller

Anmeld

14. januar 2011

A.

BabyMus skriver:

Jeg har lige taget indlægsseddlen frem fra min egen pakke, og der sår følgende under amning: Hvis du ammer, må du så vidt muligt ikke tage Novynette. Spørg lægen.

Nu ved jeg ikke om det kan være forskelligt fra mærke til mærke, men kunne forestille mig at det er de samme stoffer der er i, som gør at man ikke må. Men ved det ikke.

jeg har fået dem da jeg har ammet og det står i alle p-piller at ma skal kontakte lægen

Anmeld

14. januar 2011

Manakauapo

BabyMus skriver:

Altså jeg bruger Novynette, og der står der dette:

Amning

Kan anvendes.
Kan nedsætte mængden af modermælk, især i de første 6 uger efter fødslen.

Anmeld

14. januar 2011

Nettemor

min læge sagde at hvis du ammer og dit barn er en dreng anbefaler de at man ikke gør det eller at man bruger mini piller. ved ik om det har noget med overførsel af hormoner til baby eller sådan noget..

Anmeld

14. januar 2011

BabyMus

A. skriver:

jeg har fået dem da jeg har ammet og det står i alle p-piller at ma skal kontakte lægen

Hun spørger, jeg svarer. Det er vel ikke for sjov at de skriver det, men hvad ved jeg, jeg har aldrig ammet. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.