Skal jeg ringe til vagtlægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Kruse90

Sees. skriver:

Har lige snakket med vagtlægen.

"Det tyder på at du har H1N1, også kaldt svineinfluenza. Vi behandler det ikke så det eneste jeg kan råde dig til at isolere dig derhjemme indtil du er HELT frisk.
Nærmer din feber sig de 41, eller får du alvorlige syns og/eller balancebesværligheder, så ring igen."

God bedring til jer også, smukke 

pyyha søøde

ØV!

Hvor langtid tager sådan en omgang H1N1?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Sees

Kirle skriver:

Ja kan godt se det lyder lidt fjollet men der er vel forhåbentlig andre tilstede som så kan ringe

Hilsen hende der også ligger med H1N1

"Det tyder på at du har H1N1, også kaldt svineinfluenza. Vi behandler det ikke så det eneste jeg kan råde dig til at isolere dig derhjemme indtil du er HELT frisk.
Nærmer din feber sig de 41, eller får du alvorlige syns og/eller balancebesværligheder, så ring igen."

God bedring til jer også 

Anmeld

14. januar 2011

<3

Znuzke skriver:

Det var ikke for at være grov... Hun bor alene med sin søn - men vi kan jo alle huske alles civilstand....

Nej aner generelt intet om folks civilstand, men så må man få en ven eller familiemedlem til at kigge forbi. Det er vigtigt når man er SÅ syg (over 40gr) at man ikke er alene.

Og tak for den gode bedring. Har det ok, men er lettere konfus alligevel

Anmeld

14. januar 2011

Sees

Kruse90 skriver:

pyyha søøde

ØV!

Hvor langtid tager sådan en omgang H1N1?

Det aner jeg ikke, men jeg håber det er over IMORGEN!!!!

Ej, hvis jeg skal gætte, så må det vel tage sådan et par dage, eller 4, ligesom alle andre influenza'er?

Anmeld

14. januar 2011

<3

Sees. skriver:

God bedring til jer også 

Synes du skal få en ven/veninde eller et familiemedlem hjem og holde øje med dig.

Men ja det er jo hvad de siger (og kan gøre...)

God bedring

Anmeld

14. januar 2011

<3

Og kan oplyse om at min søn på 3 år havde pludselig høj feber i to dage men at det tog ham fire dage derefter før han blev klar til bvh.Jeg havde svineinfluenza i foråret (tre dage med høj feber) så denne gang forventer jeg at den er noget mildere. Indtil videre har jeg haft tre dage med ubehag og mild feber, så regner med at det bliver det.

Så det er nok ovre i morgen eller i overmorgen. Hvis du er syg mere end en uge så er det afsted til egen læge pga. risikoen for komplikationer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.