baby 6 mdr og syrnet mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

NoName

Hej

kan man fortsætte med den syrnede mme når baby er fyldt 6 mdr? eller skal man skifte over til "alm". mme?? Er lidt i tvivl, for den syrnede er jo midlere mod maven? men den anden mætter vel mere eller der det det samme???

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Maja_4000

noname skriver:

Hej

kan man fortsætte med den syrnede mme når baby er fyldt 6 mdr? eller skal man skifte over til "alm". mme?? Er lidt i tvivl, for den syrnede er jo midlere mod maven? men den anden mætter vel mere eller der det det samme???

NoName

Jeg ved det ikke , men har du givet syrnet alene ? Vores sp sagde nemlig at vi skulle give hver anden flaske med almindeligt (:

Anmeld

14. januar 2011

*A*

Hvad er forskellen på den alm. og den syrnede?

Anmeld

14. januar 2011

NoName

Maja_4000 skriver:

Jeg ved det ikke , men har du givet syrnet alene ? Vores sp sagde nemlig at vi skulle give hver anden flaske med almindeligt (:

det har min SP ikke snakket om, hun har ikke engang spurgt...

jeg har kun givet syrnet, da den jo skulle være mest skånsom mod maven, da jeg har suppleret med den imens jeg ammede, men nu er min produktion gået i stå, så hun har kun fået den syrnede...

Anmeld

14. januar 2011

NoName

*A* skriver:

Hvad er forskellen på den alm. og den syrnede?

Den syrnede er mere skånsom mod maven.

Anmeld

14. januar 2011

jannebjerre

Man må gerne give syrnet fuldt ud Når blot du holder øje med at aff. ikke bliver for tynd..!

Anmeld

14. januar 2011

NoName

jannebjerre skriver:

Man må gerne give syrnet fuldt ud Når blot du holder øje med at aff. ikke bliver for tynd..!

Aff er slet ikke tynd, hun får jo også grød og lidt andet... vil ikke gå nærmere i detaljer...

Anmeld

14. januar 2011

jannebjerre

noname skriver:

Aff er slet ikke tynd, hun får jo også grød og lidt andet... vil ikke gå nærmere i detaljer...

Jamen så forsæt da bare med det

Men hvis hendes mave er i fin "form" kan du jo begynde at give hende hveranden almindelig mme og se hvordan hun så reagere..så du til sidst kan nøjes med den almindelige..

Det gjorde jeg ved Felix omkring 6mdrs alderen og det fungerede fint

Anmeld

14. januar 2011

NoName

jannebjerre skriver:

Jamen så forsæt da bare med det

Men hvis hendes mave er i fin "form" kan du jo begynde at give hende hveranden almindelig mme og se hvordan hun så reagere..så du til sidst kan nøjes med den almindelige..

Det gjorde jeg ved Felix omkring 6mdrs alderen og det fungerede fint

super, mange tak...

Anmeld

14. januar 2011

jannebjerre

noname skriver:

super, mange tak...

Ingen årsag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.