og aflever ikke min dtter i dag +++ har skrev til statsforvaltningen hvorfor og lave en samvær seddel...ønsker ikke det samvær vi har mere med ugevis victoria viser for meget forvirrehed,adfærs problemmer i af bide,slå rive skubbe og onde drømme her + når han har hende er hun ca ½ delen aftiden hos sin farmor + i de 14 dage i hans sommer ferie var han og kæresten og hendes to børn/drenge i sommerhus mens victoria var hos sin farmor + i sommeland sejælland en dag.. + som nogle jo herind hved har hans kæreste bidt victoria i armen og lave mærke..
Så nu er det sku slut.
Victoria skal være her efter min og mange andres meningen + kun til sin far i hveranden weekende fra fredag til mandag..Jeg håber sku retten giver mig med hold og min datter i hun skal være her og ikke køre ugevis mere...
jeg har 2 fra kommunen her hver 14 dage en til børne og en til mig selv pga alle de ting der er sket sidste år og pt sker omkring victoria,+vuggestuen har vi holde møde med og kommunen er kontakt om en psykologiskudredningen og de mener også hun har for mange skift/ramme...
Nu må jeg se han små trude mig i tlf + hans kæreste så smække på gider ikkehun skal blande sig + de skal ikke råbe af mig han ringen dog op efter ca 15 min og der var lidt mere ro på..han komtakter fodretten politi osv i dag..er kun lidt bangen men sku mere i han komme og banker mig osv.. skal siges han under graviditen og 2 gange før jeg var gravid skubbe mig kaste som så med mig.. i det f.eks jeg i uge 34 ville gå en tur og trække vejre og ro i hovede da vi var uvenne tag han fat i min jakke kaste mig ned i gulve låste døren og råbte syg kællingen du blever her...... remte første dørkarmen så ned i gulv...Min søn skregggggg og min søns far holde vores søn (hans far var på besøg).dagen efter Bløde og fik små smerter hen på aften.Han lå og sov fik vække ham småt hans ord var ring til benjamins far han skal møde en time senere på arbejde ind mig han kan køre dig og det gjorede han så 4½ time sad vi derud....
Så jo er stadig lidt bange for ham men min nye mand her siger han kommer bare og i sidste ene er det ham selv det går udover og kan ske han slet ikke må se sin datter osv...
Lidt herfra knusssss.
Anmeld