Herhjemme er vi også ramte :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

JustAnotherName

Mandag havde Bianca 39,7 feber.

Kenneth var på arbejde og gik ned med et brag. Så han kom hjem med over 39 feber.

Tirsdag aften røg jeg med.

Og sådan har hele ugen været.
Celina er som den eneste gået fri. Men hendes temp. "truer" nu på 37,9.

Jeg tror mit feber-ræs toppede igår, hvor jeg rystede som en lille hvalp af kulde. Og øjeblikket efter fik hedetur, så Bianca spurgte mig, om jeg var blevet våd .....min undertrøje var simpelthen sjaskvåd af sved 

Puuuh, hvor er det hårdt at være forældre til to små, når BEGGE FORÆLDRE er helt fladmaste. Jeg er øm OVERALT i kroppen, og slap som bare fanden....kan slet ikke løfte Celina. Appetitten er væk. Og den smule jeg har spist bliver også kastet op igen.

Jeg er virkelig sølle og "døende" ..... PIIIV!!!
men
"Vi må da håbe det blir bedre imor'n!"

Eneste "bonus" er, at jeg har tabt 4 kilo på knap en uge - weehhuu ....selvom det selvfølgelig bare kommer af væsketab, og nok desværre ikke er en permanent vægttab.

Rigtig god bedring til I andre, der er syge. Jeg føler med Jer!
Og til Jer der er gået fri - det håber jeg for jer, at I fortsætter med!

Bare lige et lille ynke-indlæg herfra os. Og en forklaring på, at jeg ikke er ret meget ved computeren disse dage. Jeg har simpelthen INGEN energi!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

TbCp

Øv øv øv

Har i ikke mulighed for at sende pigerne hjem til din mor bare en enkelt dag? Det gør vi med Liva imorgen fordi jeg trænger til lidt fred og ro... og ikke mindst SØVN!

Rigtig god bedring til jer alle!

Anmeld

14. januar 2011

JustAnotherName

Øv øv øv

Har i ikke mulighed for at sende pigerne hjem til din mor bare en enkelt dag? Det gør vi med Liva imorgen fordi jeg trænger til lidt fred og ro... og ikke mindst SØVN!

Rigtig god bedring til jer alle!

Jo, min mor kommer og henter dem imorgen formiddag, og beholder dem til søndag.

En ting er, at det er hårdt at være så syg ....og på samme tid.
Værre er, når den ene er "frisk som en havørn", og man INGEN krudt selv har, og det andet barn også er syg og behøver omsorg ....og jo ikke kan komme afsted, så man selv kan få lov til at komme ovenpå.

Det er lidt typisk for os herhjemme, åbenbart, at vi ryger ned allesammen på én gang

Men heldigvis, jo, så kommer min mor os til undsætning imorgen

Anmeld

14. januar 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jo, min mor kommer og henter dem imorgen formiddag, og beholder dem til søndag.

En ting er, at det er hårdt at være så syg ....og på samme tid.
Værre er, når den ene er "frisk som en havørn", og man INGEN krudt selv har, og det andet barn også er syg og behøver omsorg ....og jo ikke kan komme afsted, så man selv kan få lov til at komme ovenpå.

Det er lidt typisk for os herhjemme, åbenbart, at vi ryger ned allesammen på én gang

Men heldigvis, jo, så kommer min mor os til undsætning imorgen

Nå det var godt at hun kunne hjælpe jer!

Så håber jeg at i kommer ovenpå derhjemme imens!

Anmeld

14. januar 2011

JustAnotherName

TbCp skriver:

Nå det var godt at hun kunne hjælpe jer!

Så håber jeg at i kommer ovenpå derhjemme imens!

Tak    Det håber jeg virkelig også.

....og at Celina ikke står for tur lige om lidt. For det tager omkring 1 uge at blive feberfri igen. Det er virkelig en slem omgang!

Anmeld

14. januar 2011

otlitrom

Rigtig god bedring!! Det lyder som en hård omgang!

Anmeld

14. januar 2011

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

Mandag havde Bianca 39,7 feber.

Kenneth var på arbejde og gik ned med et brag. Så han kom hjem med over 39 feber.

Tirsdag aften røg jeg med.

Og sådan har hele ugen været.
Celina er som den eneste gået fri. Men hendes temp. "truer" nu på 37,9.

Jeg tror mit feber-ræs toppede igår, hvor jeg rystede som en lille hvalp af kulde. Og øjeblikket efter fik hedetur, så Bianca spurgte mig, om jeg var blevet våd .....min undertrøje var simpelthen sjaskvåd af sved 

Puuuh, hvor er det hårdt at være forældre til to små, når BEGGE FORÆLDRE er helt fladmaste. Jeg er øm OVERALT i kroppen, og slap som bare fanden....kan slet ikke løfte Celina. Appetitten er væk. Og den smule jeg har spist bliver også kastet op igen.

Jeg er virkelig sølle og "døende" ..... PIIIV!!!
men
"Vi må da håbe det blir bedre imor'n!"

Eneste "bonus" er, at jeg har tabt 4 kilo på knap en uge - weehhuu ....selvom det selvfølgelig bare kommer af væsketab, og nok desværre ikke er en permanent vægttab.

Rigtig god bedring til I andre, der er syge. Jeg føler med Jer!
Og til Jer der er gået fri - det håber jeg for jer, at I fortsætter med!

Bare lige et lille ynke-indlæg herfra os. Og en forklaring på, at jeg ikke er ret meget ved computeren disse dage. Jeg har simpelthen INGEN energi!!

ej, jeg har bare være SÅ lykkelig over at Martin og jeg altid er syge på skift.... ellers tror jeg at jeg faldt død om... så jeg kan godt forstå hvis det er hårdt at være syg og stadig skulle være "på"...

måske nogle bester kunne hjælpe lidt?

GOD BEDRING!!!

Anmeld

14. januar 2011

Barbamama

Åh mand det lyder bare opslidende!!!! RIGTIG god bedring!!!!

Anmeld

16. januar 2011

JustAnotherName

Tak piger.

Men heldet var bare ikke med os ...selvfølgelig.
Min mor skulle have børnene fra igår til idag for at hjælpe os.
Mem så ville skæbnen selvfølgelig, at det blev Celina's tur. Og vi måtte afmelde hjælpen (selvom det med skælven og tæt på tårer).

Igår havde Celina 39 feber. Og idag siger den 39,6 

Bianca har det heldigvis bedre ....Hendes temp. ligger ml. 37,5-38
Kenneth og jeg har heller ikke helt så høj feber mere (38,5) men er stadig helt mørbankede i kroppen.
Jeg tog til vagtlæge igår og er nu også i behandling for MØB.
Og selvom feberen ikke er helt så høj længere, så er kroppen bare tappet, øm og færdig!! Jeg orker virkelig ikke mere......men det er der jo ikke noget der hedder.

Så vi kører lige på lidt endnu. Så må vi se, om det også tager en uge, før Celina er ovre det.

JEG HÅBER I ANDRE KAN GÅ FRI, FOR DET ER SERIØST EN LED OMGANG!

Anmeld

17. januar 2011

Ida.

JustAnotherName skriver:

Tak piger.

Men heldet var bare ikke med os ...selvfølgelig.
Min mor skulle have børnene fra igår til idag for at hjælpe os.
Mem så ville skæbnen selvfølgelig, at det blev Celina's tur. Og vi måtte afmelde hjælpen (selvom det med skælven og tæt på tårer).

Igår havde Celina 39 feber. Og idag siger den 39,6 

Bianca har det heldigvis bedre ....Hendes temp. ligger ml. 37,5-38
Kenneth og jeg har heller ikke helt så høj feber mere (38,5) men er stadig helt mørbankede i kroppen.
Jeg tog til vagtlæge igår og er nu også i behandling for MØB.
Og selvom feberen ikke er helt så høj længere, så er kroppen bare tappet, øm og færdig!! Jeg orker virkelig ikke mere......men det er der jo ikke noget der hedder.

Så vi kører lige på lidt endnu. Så må vi se, om det også tager en uge, før Celina er ovre det.

JEG HÅBER I ANDRE KAN GÅ FRI, FOR DET ER SERIØST EN LED OMGANG!

Åh I stakler håber I har det bedre!!

Jeg går sådan og frygter, at vi også skal igennem sådan en tur - vi har haft SÅ meget sygdom, at bare tanken giver mig ondt i maven! Her til aften har jeg ondt i halsen og håber og be'r til, at det bare bliver ved det!!! Orker ikke andet...

God bedring til jer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.