et hårdt punkt på maven.. men ikke plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Mother-love

hej tøser.

jeg har nu et par gange lagt mærke til at jeg har et lille område forskellige steder på maven som kan være hårdt i et stykke tid. og så forsvinder det på et tidspunkt igen. det er ikke plukveer da det er hele maven der bliver hård.

kan det være når den bette derinde trykker sig op imod maveskindet eller? eller en fod eller lignende? det kan ikke ses uden på maven men jeg kan mærke at det trykker lidt på det punkt.?

det er svært at forklare håber i forstår.. jeg er kun 19+1 i dag har dog mærket spark siden 16+5. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Maja88

michelledam skriver:

hej tøser.

jeg har nu et par gange lagt mærke til at jeg har et lille område forskellige steder på maven som kan være hårdt i et stykke tid. og så forsvinder det på et tidspunkt igen. det er ikke plukveer da det er hele maven der bliver hård.

kan det være når den bette derinde trykker sig op imod maveskindet eller? eller en fod eller lignende? det kan ikke ses uden på maven men jeg kan mærke at det trykker lidt på det punkt.?

det er svært at forklare håber i forstår.. jeg er kun 19+1 i dag har dog mærket spark siden 16+5. 

ja det kan være en hånd. fod. hoved osv

Anmeld

14. januar 2011

Mother-love

Maja88 skriver:

ja det kan være en hånd. fod. hoved osv

tænkte det nok hihihi

dejligt tak for svaret

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

michelledam skriver:

hej tøser.

Jeps..det er højest tænkeligt bebsen der er på spil og buler ud derinde.
Når den bliver større, så vil du både kunne mærke måsen, når den får hovedet nedad og små føder, der bliver skubbet ud

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. januar 2011

Mother-love

SussieThyssen skriver:

Jeps..det er højest tænkeligt bebsen der er på spil og buler ud derinde.
Når den bliver større, så vil du både kunne mærke måsen, når den får hovedet nedad og små føder, der bliver skubbet ud

Kærligst
Sussie

glæder mig så meget til man kan se hendes spark uden på maven.. troede bare ikke man kunne mærke det så tidligt.. men synes det er super dejligt at mærke.. så ved man ligesom mere at der virkelig er noget derinde

Anmeld

14. januar 2011

Maja88

michelledam skriver:

tænkte det nok hihihi

dejligt tak for svaret

jeg har det på samme måde nemli. nu er jeg jo lidt længere henne. men har haft det i lang tid og kan tydeligt mærke hvor hovedet ligger og ryggen osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.