Svømmehal og 2 fingre åben?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Maja88

min jm sagde enten indtil vandet eller slimproppen er gået.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Rosa

Kast dig i bølgen blå, smukke 

Anmeld

14. januar 2011

AnneBJ

SussieThyssen skriver:

Jo det kan du tro de kan...for de kan trænge på ydersiden af fosterhinden og ligge der og fylde livmoderen med betændelse.

HM! (som undren, ikke surt opstød )

Har bare netop fået det andet at vide af 2 jordemødre på Kolding sygehus i dag...

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

AnneBJ skriver:

HM! (som undren, ikke surt opstød )

Har bare netop fået det andet at vide af 2 jordemødre på Kolding sygehus i dag...

Jamen så ret du dig bare efter dem
Det andet er bare logik i mit univers

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. januar 2011

linefun

AnneBJ skriver:

Bakterierne kommer ikke "op" før vandet er gået, for der først hul indtil livmoderen når hinden der holder på vandet brister og dermed vandet går...

Korrekt..

Har netop læst om selvsamme emne idag ( sådan er det, når man ligger syg, - man får læst de sjoveste ting)
" ... du kan fortsætte med at svømme, til den dag du føder, bare fostervandet ikke er gået. Er fostervandet gået, kan vandets bakterier nemlig komme op til barnet. Jf. Politikkens graviditetsbog fra 2010.

Sa til TS. Tag du bare afsted i svømmehal, god tur

Line

Anmeld

14. januar 2011

Alberts/

jeg var i svømmehallen 38+2 var 1½ cm åben, min jm anbefalet mig det(; så smut du i svømmehallen, men vil råde dig til at holde dig i det varme(;

Anmeld

14. januar 2011

Molly8

DK skriver:

Hej

Kirstine vil sååå gerne i svømmehallen i morgen. Og mit bækken er så smadret og træt efter den lange eksamen i onsdags, så jeg tror også det ville være rigtig godt for mig at komme afsted og bevæge mig lidt i vand.

Meeen, jeg er jo lidt over 2 fingre åben! Altså vandet er jo ikke gået og der er ingen veer eller noget. Men må man godt tage i svømmehallen, når man er 2 fingre åben? Hvad siger i, tøser?

Har lige været til fødselsforberedelse i dag. Her blev der sagt, at man måtte gå i svømmehallen til fødslen gik igang..

Kh Molly

Anmeld

15. januar 2011

DK

What jeg er i tvivl!

Jeg har mest lyst til at høre på hvad dem der siger "go go go" skriver, meeeen....

Jeg tror jeg får Mikkel til at ringe til FG og forstyrre og spørge De har vel tid til et lille bitte spørgsmål....

Anmeld

15. januar 2011

Sees

Jeg ved ikke hvad man må, og hvad man ikke må, men jeg havde nok ikke turdet at gøre det.
Vandet kan jo gå mens du er i svømmehal eller sådan noget, nu hvor du er så tæt på.

Men det er nok også bare mig der er pyllert

Anmeld

15. januar 2011

Lusi

Sees. skriver:

Jeg ved ikke hvad man må, og hvad man ikke må, men jeg havde nok ikke turdet at gøre det.
Vandet kan jo gå mens du er i svømmehal eller sådan noget, nu hvor du er så tæt på.

Men det er nok også bare mig der er pyllert

Jeg må også være pyldret så, for jeg ville godt nok heller ik turde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.