Øv Øv indlagt med svangerskabsforgiftning :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

KarinaBF

Ja jeg blev så indlagt i onsdags på Aalborg sygehus med højt blodtryk, der var ikke protein i urinen men det er der så kommet ! mit blodtryk er stadig højt og får piller for at få den ned !

Har idag fået at vide at jeg ikke kommer hjem før baby kommer ud og ser verden ! og at jeg muligvis skal sættes igang men ikke noget om hvornår !

jeg er idag i uge 35+6 og det er 4 dage længere henne end da min søn blev født med akut kejsersnit af samme årsag men baby er heldigvis større end storebror var så det er jo dejligt !

Bare jeg kan føde normalt óg det ikke bliver med kejsersnit igen det er nok det jeg frygter allermest !

så jeg håber bare på at alt det kommer til at gå godt og der ikke sker noget med mig eller Baby !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

signe.

puha kender din situation noget så godt! Fødte i uge 24 ved kejsersnit pga svangerskabsforgiftning.. håber den bliver til termin, og du kan føde normalt jeg skal selv passes på ved fremtidige graviditeter,,,

Anmeld

14. januar 2011

Tystys14

KarinaBF skriver:

Ja jeg blev så indlagt i onsdags på Aalborg sygehus med højt blodtryk, der var ikke protein i urinen men det er der så kommet ! mit blodtryk er stadig højt og får piller for at få den ned !

Har idag fået at vide at jeg ikke kommer hjem før baby kommer ud og ser verden ! og at jeg muligvis skal sættes igang men ikke noget om hvornår !

jeg er idag i uge 35+6 og det er 4 dage længere henne end da min søn blev født med akut kejsersnit af samme årsag men baby er heldigvis større end storebror var så det er jo dejligt !

Bare jeg kan føde normalt óg det ikke bliver med kejsersnit igen det er nok det jeg frygter allermest !

så jeg håber bare på at alt det kommer til at gå godt og der ikke sker noget med mig eller Baby !

Øv hvor surt , håber for dig at du føder uden problemer på normal vis.  Og at lille bebs har det godt.

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

KarinaBF skriver:

Det er da godt, at der er hånd om dig. Og i det mindste er du da så langt henne, at din bebs nok skal klare det, også selvom du evt skulle føde nu.
Held og lykke med det hele.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. januar 2011

KarinaBF

Cho skriver:

Øv hvor surt , håber for dig at du føder uden problemer på normal vis.  Og at lille bebs har det godt.

tak for det ! den kører CTG på mig hver dag og bebs har det fint indtil videre i hvert fald det er hvis mig de er mest bekymrede for fordi mit blodtryk er så højt !

Anmeld

14. januar 2011

KarinaBF

Mor-til-Hasse skriver:

puha kender din situation noget så godt! Fødte i uge 24 ved kejsersnit pga svangerskabsforgiftning.. håber den bliver til termin, og du kan føde normalt jeg skal selv passes på ved fremtidige graviditeter,,,

puha det var tidligt for dig så !

jeg har været igennem det men min søn også fødte så i 35+2 ved akut kejsersnit der så er glad for jeg er lidt længere henne denne gang

det er det som jeg frygter at skulle igen for det var bestemt ikke spor sjovt så vil bare så gerne føde normalt denne gang

Anmeld

14. januar 2011

KarinaBF

SussieThyssen skriver:

Det er da godt, at der er hånd om dig. Og i det mindste er du da så langt henne, at din bebs nok skal klare det, også selvom du evt skulle føde nu.
Held og lykke med det hele.

Kærligst
Sussie

mange tak ja det er heldigvis dejligt at jeg er i gode hænder og at bebs har det godt og skal helt sikkert nok klare sig

Anmeld

14. januar 2011

Mormilla

Ej det er jeg ked af at høre!!!! Jeg har os selv fået AKS sidste gang og jeg håber os at jeg kan føde normalt denne gang. Men det vigtigste er jo at de har det godt

Anmeld

14. januar 2011

Fru Dinesen

Hvor er det bare trist .. 

Håber du får nyt tiden bare lidt med opvardning og ro 

Og at baby snart finder Exit 

Knus Linda 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.