Dot D skriver:
Jeg lavede to kager til min nieces fødselsdag i børnehaven, men kun den ene blev spist. Den anden kom i fryseren og blev taget op dagen før den skulle spises. Den var fin, ikke klistret eller noget. Et plus var, at selve kagen faktisk var bedre end den, der ikke blev frosset ned. Skal lige sige, at det var med smørcreme imellem lagene ikke mousser. De kan nu også godt fryses med mousser i, bare tag dem op dagen før og lad dem tø langsomt op. Du kunne evt bare lægge fondanten på også pynte, når de er tøet op. Hvis du har tid kunne du jo lave en prøve kage nu her engang, og se hvad du synes, når den er tøet op
Okay, det lyder jo lovende. Og det gør jo ikke noget, at selve kagen er bedre, end hvis den var frisk lavet.
Ja, jeg tror også jeg må lave en prøve kage, for at se, hvordan det spiller an. Kan jo tage den med i mødre gruppe, så skal den nok blive spist, lige meget hvordan den ser ud
Ja, men det er bare det, at jeg skal skal lave al maden, så vil helst, at kagen bare er klar til servering, da jeg ved af erfaring, at det tager mig nogle timer, at lave pynt til sådan en kage.
Men tak for svar i hvert fald.
Anmeld