Hvor længe havde i smerter efter ÆU + ÆO?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.746 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Lisbeth1985

Hej piger!

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor længe i havde mens-agtige-smerter efter ÆU? Jeg fik taget æg ud i onsdags og føler stadig at tredje verdenskrig er igang i mit understel På klinikken sagde de, at det er helt normalt, men de sagde ikke noget om, hvor længe...

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor længe i havde mens-agtige-smerter efter ÆU? Jeg fik taget æg ud i onsdags og føler stadig at tredje verdenskrig er igang i mit understel På klinikken sagde de, at det er helt normalt, men de sagde ikke noget om, hvor længe...

Lisbeth

Jeg havde ondt i 2,5 uge.. Men da jeg var overstimoleret, kan det nok ikke sammenlignes...

for at der er 2 streger på vej til jer!!!

Anmeld

14. januar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Jeg havde ondt i 2,5 uge.. Men da jeg var overstimoleret, kan det nok ikke sammenlignes...

for at der er 2 streger på vej til jer!!!

Hmm.. Håber ikke jeg skal mærke til det helt så længe.. Men sålænge mine små æg har det godt, er jeg glad

Anmeld

15. januar 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hmm.. Håber ikke jeg skal mærke til det helt så længe.. Men sålænge mine små æg har det godt, er jeg glad

Jeg tror bestemt ikke det går så længe hos dig...

Anmeld

15. januar 2011

Tropez

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Lisbeth

Hejsa Vil sige at du godt kan forvente at have mensagtige smerter og være oppustet resten af tiden, det er for det første ægløsningssprøjten som sidder i kroppen op til 14 dage efter du har taget den, og så er der crinone gelen som gør man får mens smerter fordi slimhinden skal vokse sig stor og tyk og det gør man bliver oppustet samtidig med kan det give ømme bryster og kvalme så du kan godt regne med at din krop kommer på overarbejde de næste par uger god fornøjelse

Anmeld

15. januar 2011

Lisbeth1985

Tropez skriver:

Hejsa Vil sige at du godt kan forvente at have mensagtige smerter og være oppustet resten af tiden, det er for det første ægløsningssprøjten som sidder i kroppen op til 14 dage efter du har taget den, og så er der crinone gelen som gør man får mens smerter fordi slimhinden skal vokse sig stor og tyk og det gør man bliver oppustet samtidig med kan det give ømme bryster og kvalme så du kan godt regne med at din krop kommer på overarbejde de næste par uger god fornøjelse

Tak for dit svar Det er rart at vide, hvad man kan forvente i de kommende uge

Anmeld

15. januar 2011

baby84

jeg havde smerter 4 dage ala mens, men kan stadig mærke mit underliv idag efter 5 dage.

Håber det er normalt og at det nu er ægget der vil sidde fast og ikke er på vej ud igen.

Anmeld

15. januar 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

jeg havde smerter 4 dage ala mens, men kan stadig mærke mit underliv idag efter 5 dage.

Håber det er normalt og at det nu er ægget der vil sidde fast og ikke er på vej ud igen.

Det passer jo meget godt med sådan som jeg har det.. Jeg er sikker på, at vores guldæg bliver hvor de skal og at vi meget snart begge står med en positiv test

Anmeld

16. januar 2011

BubbieBear

jeg var oppustet og havde mensligende smerter i 4 dage ca. Nå ja og så var jeg sulten KONSTANT

Anmeld

16. januar 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Det passer jo meget godt med sådan som jeg har det.. Jeg er sikker på, at vores guldæg bliver hvor de skal og at vi meget snart begge står med en positiv test

åhhh ja det kunne være så skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.