19+0 mistede i nat :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

paprika

Pia. skriver:

ååå hvor er livet dog uretfærdigt og ingen ord ville kunne trøste dig nu... Kan lægerne sige hvad der er sket ? Og hvornår den lille er død ? Mon der var noget galt ? Tænker om den lille var syg ?

Puha, er rigtig ked af det på jeres vegne...

Knus og de aller varmeste tanker fra Pia.

Tak skal du have.

Ja, jeg var jo til kønsscanning i sidste uge. Og de sagde at hun var meget lille. 

De mener at dette er grunden. 

Hun har været død ca. et døgn inden jeg fik smeter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

sofia88

paprika skriver:

ja det gjorde jeg 

Hun skal begraves ja, og hun hed Svala, det besluttede jeg den dag jeg kom hjem fra kønsscanning

Har aldrig hørt navnet før, men hvor er det bare et flot navn! 

Anmeld

14. januar 2011

paprika

sofia88 skriver:

Har aldrig hørt navnet før, men hvor er det bare et flot navn! 

Tak.

Jeg var også ude efter et helt unikt og specielt navn

Anmeld

14. januar 2011

sofia88

paprika skriver:

Tak.

Jeg var også ude efter et helt unikt og specielt navn

Og det må man sige du fandt! Wow det er altså bare et rigtig flot navn! 

Anmeld

14. januar 2011

Mettemus

Hold da op hvor er det frygteligt! Ved slet ikke hvad jeg skal sige - håber du er omgivet af gode mennesker.

Sender de største trøstekram

Anmeld

14. januar 2011

Nalle

Kan slet ikke sætte mig ind i hvordan du har det
Men hvor må det dog være hårdt!

Men ville ikke gå uden at give dig et kæmpe

Anmeld

14. januar 2011

Enayia

paprika skriver:

Jeg er knust! 

I nat kl 02.47 blev jeg hentet med ambulance.

Jeg havde kræftige mave smerter, og kunne ikke holde dem ud. 

Da jeg kom ind på sygehuset begyndte jeg at bløde voldsomt. Og jeg blev scannet, hvor de kunne se at babys hjerte ikke slog. 

Jeg er nu UDEN baby i maven, og gud hvor er det frygteligt :'/ 

Åh nej! Hvor er det forfærdeligt at høre! Jeg ved det er det værste man kan blive udsat for! Lige nu er der ingen ord eller noget som helst der kan give nogen trøst til jer!

At miste sit barn er som at miste en del af sig selv og jeg ville ønske at det aldrig skete for nogen.

Vi mistede i uge 37 sidst så jeg kan godt sætte mig ind i jeres smerte! Uanset om man er 12, 19, 24 uger eller længere hende kommer der en kæmpe sorg.

Jeg kan kun give dig råd som er en ringe trøst. Sørg for at snakke om det, alt det du kan, især med hinanden derhjemme. Det er meget vigtigt! Husk også på ingen følelser er forkerte!

Den næste tid vil sikkert være uldelig nu i har mistet jeres lille engel. Men han/hun vil ALTID have haft et liv, nemlig livet i din mave, og vil altid være et minde som ingen kan tage fra jer!! Hvis du har brug for at snakke med en som ved hvordan det er at miste et barn, eller der er noget du har brug for evt at spørge om, så skal du endelig ikke tøve med at skrive. Så vil jeg svare dig så snart jeg kan!

Sender jer er masse kærlige, trøstende tanker og håber i får alt mulig støtte i denne forfærdelige tid!

Mange tanker fra os!!

Anmeld

14. januar 2011

mor2011

Håber sådan at i kommer godt igennem denne svære tid. Varme tanker til jer.

Anmeld

14. januar 2011

AnneBJ

Masser af varme tanker i denne svære tid! Sikke et smukt navn hun fik!

Anmeld

14. januar 2011

paprika

Enayia skriver:

Åh nej! Hvor er det forfærdeligt at høre! Jeg ved det er det værste man kan blive udsat for! Lige nu er der ingen ord eller noget som helst der kan give nogen trøst til jer!

At miste sit barn er som at miste en del af sig selv og jeg ville ønske at det aldrig skete for nogen.

Vi mistede i uge 37 sidst så jeg kan godt sætte mig ind i jeres smerte! Uanset om man er 12, 19, 24 uger eller længere hende kommer der en kæmpe sorg.

Jeg kan kun give dig råd som er en ringe trøst. Sørg for at snakke om det, alt det du kan, især med hinanden derhjemme. Det er meget vigtigt! Husk også på ingen følelser er forkerte!

Den næste tid vil sikkert være uldelig nu i har mistet jeres lille engel. Men han/hun vil ALTID have haft et liv, nemlig livet i din mave, og vil altid være et minde som ingen kan tage fra jer!! Hvis du har brug for at snakke med en som ved hvordan det er at miste et barn, eller der er noget du har brug for evt at spørge om, så skal du endelig ikke tøve med at skrive. Så vil jeg svare dig så snart jeg kan!

Sender jer er masse kærlige, trøstende tanker og håber i får alt mulig støtte i denne forfærdelige tid!

Mange tanker fra os!!

Tak

i uge 37? det var godt nok sent 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.