19+0 mistede i nat :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

ønskebørn74

paprika skriver:

Jeg er knust! 

I nat kl 02.47 blev jeg hentet med ambulance.

Jeg havde kræftige mave smerter, og kunne ikke holde dem ud. 

Da jeg kom ind på sygehuset begyndte jeg at bløde voldsomt. Og jeg blev scannet, hvor de kunne se at babys hjerte ikke slog. 

Jeg er nu UDEN baby i maven, og gud hvor er det frygteligt :'/ 

I HAR MIN DYBESTE MEDFØLELSE...

KNUS LENE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Mullefisen2011

Hvor er det bare uretfærdigt..
Er tom for ord..

I er i mine tanker..

De varmeste tanker og  herfra..

Anmeld

17. februar 2011

foto på lærred

paprika skriver:

Jeg er knust! 

I nat kl 02.47 blev jeg hentet med ambulance.

Jeg havde kræftige mave smerter, og kunne ikke holde dem ud. 

Da jeg kom ind på sygehuset begyndte jeg at bløde voldsomt. Og jeg blev scannet, hvor de kunne se at babys hjerte ikke slog. 

Jeg er nu UDEN baby i maven, og gud hvor er det frygteligt :'/ 

Gud hvor forfærdeligt. Enhver gravids marridt er sket for dig. Ingen ord kan hjælpe kan kun sige, at jeg blev så ked af at læse dit indæg og vide hvilken sorg i skal igennem

Anmeld

12. marts 2011

paprika

Tak allesammen 

Hvor er I søde. Jeg har det bedre nu, men ønsker en baby mere end noget andet. Desværre er jeg ikke i noget forhold, og det var jo heller ikke planlagt at jeg skulle være gravid før. 

Jeg holder modet oppe, jeg ved jeg vil få en dejlig baby.. en dag 

Anmeld

12. marts 2011

misslea

NEJ NEJ NEJ, hvor er det dog forfærdeligt altså!!! Tror slet ikke, at man kan sætte sig ind i, hvor ondt det må gøre.... men puha.. du skal have en hel bunke

Håber at I har en masse gode mennesker omkring jer, som kan hjælpe jer igennem denne ufattelige og uretfærdige smerte!!!

Anmeld

12. marts 2011

twinboys

paprika skriver:

Tak allesammen 

Hvor er I søde. Jeg har det bedre nu, men ønsker en baby mere end noget andet. Desværre er jeg ikke i noget forhold, og det var jo heller ikke planlagt at jeg skulle være gravid før. 

Jeg holder modet oppe, jeg ved jeg vil få en dejlig baby.. en dag 

Endnu et varmt knus til dig... og dagen kommer når en lille pus´s hjerte banker inden i dig...

Majbritt

Anmeld

12. marts 2011

paprika

twinboys skriver:

Endnu et varmt knus til dig... og dagen kommer når en lille pus´s hjerte banker inden i dig...

Majbritt

Tak søde Majbritt 

Anmeld

12. marts 2011

twinboys

paprika skriver:

Tak søde Majbritt 

Synes det er længe siden vi har snakket... Håber du har fået det bedre selv om det er en svær tid du er igennem

Anmeld

12. marts 2011

paprika

twinboys skriver:

Synes det er længe siden vi har snakket... Håber du har fået det bedre selv om det er en svær tid du er igennem

Ja det er også meget længe siden jeg har været herinde, har ikke været herinde siden jeg mistede. Synes ikke rigtig jeg kunne komme 'over' det, hvis jeg skulle misunde alle de andre gravide :/ 

Men jeg har det bedre nu 

Anmeld

12. marts 2011

twinboys

paprika skriver:

Ja det er også meget længe siden jeg har været herinde, har ikke været herinde siden jeg mistede. Synes ikke rigtig jeg kunne komme 'over' det, hvis jeg skulle misunde alle de andre gravide :/ 

Men jeg har det bedre nu 

Dejligt at du er her igen og brug mig endelig... Jeg er her for dig...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.