[citat][f][småt]MorCamilla skriver:[/småt][/f]
Jeg elsker sko, støvler, sandaler alt til at tage på fødderne:D
Jeg har netop brugt 1700 kr på et par støvler 8( Det var godt nok mange penge, jeg ved det. ;)
Det er et par sorte Billi Bi støvler med spids snude, lille hæl og langt skaft som passer rundt om mine tynde ben. Total lækkert at finde nogle som ikke er for store i benene.. Men så var prisen også derefter..
Nogle af jer der også ind i mellem bruger mange penge på sko??
Knus fra Camilla.[/citat]
Åh, hvor lyder det bare skønt...er så dejligt at forkæle sig selv lidt og du fortjener altså at blive forkælet...(L) Det mærke er altså også bare så lækkert...
Jeg var ellers ved at skrive et "klageindlæg"..;) for det hjalp ikke på mit shoppegen;);)
Jeg har lieg købt et par sko med høje bløde hæle fra camper på tilbud til 800kr8(8(
Og i fredags fandt jeg et par flotte høje sko i h&m som heldigvis ikke var så dyre, men de bedste køb gjorde jeg i en skobutik..fandt et hjørne hvor de havde sat støvler ned...fik et par lange lysebrune støvler som også sidder til, har nemlig ikke så tykke underben og er så træls når ikke de sidder til...så kender problemet.:) De var sat ned fra 600kr til 200kr. Fik også et par fede mørkebrune cowboystøvle-agtigt noget også fra 600kr til 200kr og så et par sorte halvlange som er gode til nederdel og benvarmere...fra 1200kr til 500kr...ELSKER gode tilbud og nu har jeg vidst også nok støvler-griner-
Så det var skønt at finde nogle efter min smag, jeg er nemlig ikke til den flade-anguslus-70'er-pædagog-mode som er in lige pt..;) Men synes nu det klæder mange godt, især dem der er høje med lange ben..men små tætte piger som jeg med korte ben, der ser det godt nok noget jokket ud...:S
Knus Eva...
Anmeld