sko, sko, sko½

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. september 2008

MorCamilla

Jeg elsker sko, støvler, sandaler alt til at tage på fødderne:D

Jeg har netop brugt 1700 kr på et par støvler 8( Det var godt nok mange penge, jeg ved det. ;)
Det er et par sorte Billi Bi støvler med spids snude, lille hæl og langt skaft som passer rundt om mine tynde ben. Total lækkert at finde nogle som ikke er for store i benene.. Men så var prisen også derefter..

Nogle af jer der også ind i mellem bruger mange penge på sko??

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]MorCamilla skriver:[/småt][/f] Jeg elsker sko, støvler, sandaler alt til at tage på fødderne:D Jeg har netop brugt 1700 kr på et par støvler 8( Det var godt nok mange penge, jeg ved det. ;) Det er et par sorte Billi Bi støvler med spids snude, lille hæl og langt skaft som passer rundt om mine tynde ben. Total lækkert at finde nogle som ikke er for store i benene.. Men så var prisen også derefter.. Nogle af jer der også ind i mellem bruger mange penge på sko?? Knus fra Camilla.[/citat] Åh, hvor lyder det bare skønt...er så dejligt at forkæle sig selv lidt og du fortjener altså at blive forkælet...(L) Det mærke er altså også bare så lækkert... Jeg var ellers ved at skrive et "klageindlæg"..;) for det hjalp ikke på mit shoppegen;);) Jeg har lieg købt et par sko med høje bløde hæle fra camper på tilbud til 800kr8(8( Og i fredags fandt jeg et par flotte høje sko i h&m som heldigvis ikke var så dyre, men de bedste køb gjorde jeg i en skobutik..fandt et hjørne hvor de havde sat støvler ned...fik et par lange lysebrune støvler som også sidder til, har nemlig ikke så tykke underben og er så træls når ikke de sidder til...så kender problemet.:) De var sat ned fra 600kr til 200kr. Fik også et par fede mørkebrune cowboystøvle-agtigt noget også fra 600kr til 200kr og så et par sorte halvlange som er gode til nederdel og benvarmere...fra 1200kr til 500kr...ELSKER gode tilbud og nu har jeg vidst også nok støvler-griner- Så det var skønt at finde nogle efter min smag, jeg er nemlig ikke til den flade-anguslus-70'er-pædagog-mode som er in lige pt..;) Men synes nu det klæder mange godt, især dem der er høje med lange ben..men små tætte piger som jeg med korte ben, der ser det godt nok noget jokket ud...:S Knus Eva...

Anmeld

15. september 2008

Mathilde

Hej Camilla

Jeg synes det er helt velfortjent at du har givet dig selv et par nye støvler:)
Jeg bruger faktisk ikke ret mange penge på fodtøj, men ser jeg noget jeg bare må eje, så køber jeg det som regl også;)
Sidst jeg købte sko, købte jeg 2 par højhælede for ialt 350kr på tilbud8D Så nej, jeg er nok ikke en af dem der bruger mange penge på sko:) Men så har jeg så mange andre "laster";)

(H) og tillykke med dine nye støvler

Anmeld

15. september 2008

tascia

elsker også sko, og mener altid lige jeg mangler et par (bare ikke hvis du spørger min mand)

men når man som jeg bruger størrelse monster stor, ja så skal man som regl give lidt mere for det hvis ikke man vil købe sko i bilka (som det skam også bliver til) og jeg har altid måtte sukke efter de fede moderne sko, for de har aldrig været i min str.

men elsker nu alligevel at købe sko (og tasker)

//Natascia

Anmeld

15. september 2008

MorCamilla

Dejligt at høre at det ikke kun er mig der har sådan en last.. hæ hæ..
Kasper blev overrasket da jeg fortalte ham prisen og tilbød at betale dem.. 8D Jeg fik en rigtig flot sæt øreringe af ham da vi kom hjem fra sygehuset i mandags. Og nu får jeg også lige nye støvler.. Han er sku dejlig... :)

Jeg plejer nu heller aldrig at bruge så mange penge på et par sko som jeg har gjort i dag, plejer gerne at købe dem i bilka eller tøj og sko, de er fine nok til mig, så længe jeg har "mange" at vælge imellem...;)

Anmeld

15. september 2008

lonemus

Jeg hader faktisk at købe sko, men det er fordi jeg altid har haft problemer med at finde nogen der var pæne. Jeg bruger en stor størrelse, derfor syntes jeg ofte udvalget er lille. Til gengæld bliver de store størrelser altid udsolgt først, så jeg undrer mig egentlig over der ikke laves mere, for vi må da være mange som har problemer med det!

Jeg sværmer mest til Ecco, for dem ved jeg passer perfekt på mine fødder.

Lone - som lige fik købt et par joggingbukser og et par overalls denim-bukser til ungerne, i dag da jeg besøgte Kære Børn :o)

Anmeld

15. september 2008

twinboys

MorCamilla skriver:

Jeg elsker sko, støvler, sandaler alt til at tage på fødderne:D

Jeg har netop brugt 1700 kr på et par støvler 8( Det var godt nok mange penge, jeg ved det. ;)
Det er et par sorte Billi Bi støvler med spids snude, lille hæl og langt skaft som passer rundt om mine tynde ben. Total lækkert at finde nogle som ikke er for store i benene.. Men så var prisen også derefter..

Nogle af jer der også ind i mellem bruger mange penge på sko??

Knus fra Camilla.

Nej last... Det har jeg også... Det følger jo nok piger.. Tror i ikke???

Majbritt(H)

Anmeld

15. september 2008

tascia

lonemus skriver:

Jeg hader faktisk at købe sko, men det er fordi jeg altid har haft problemer med at finde nogen der var pæne. Jeg bruger en stor størrelse, derfor syntes jeg ofte udvalget er lille. Til gengæld bliver de store størrelser altid udsolgt først, så jeg undrer mig egentlig over der ikke laves mere, for vi må da være mange som har problemer med det!

Lone - som lige fik købt et par joggingbukser og et par overalls denim-bukser til ungerne, i dag da jeg besøgte Kære Børn :o)

så sand så sandt, de store str. er ALTID væk, og har haft den samme tanke som dig en million gange!!!

//Natascia

Anmeld

15. september 2008

Heidi B

Hej... Så er jeg ikke pige :'( Hader at shoppe til mig selv.... Køber sko når dem jeg har ikke kan holde mere... Jeg er steget et nummer i sko efter min graviditet, det har fandme ikke været sjovt at skulle ud og købe nyt... Går som regel i de samme sko.... Ecco receptor, der er ikke meget kvinde over dem. :$ Men har det allerbedst i dem... Mine drenge på 2 har tilgengæld 2 par sandale, pæne sko, kondisko og hverdags sko... Hver.... Og 3 par sutsko.... :D De har også alt for meget tøj... Jeg køber kun hvis jeg ikke kan undgå det... :P (H) Heidi

Anmeld

15. september 2008

MorCamilla

lonemus skriver:

Jeg har faktisk også en veninde med det problem og hun har også tænke det samme som dig, hvorfor ikke få flere hjem af de store størrelser, for det er dem der forsvinder først...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.