Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer skønne pigerJeg er i fuuld gang med at bage hindbærsnitter nam nam
Og lige om lidt skal jeg i gang med fastalavnsboller med hjemmedelavede kagecremeSig endelig hvis i vil have en opskriftmen fyyha hvor er det usundtKram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhm lyder lækkert... God fornøjelse.....
Må man ikke sige til hvis man hellere vil have en smagsprøve end en opskrift
Kruse90 skriver: Hej med jer skønne pigerJeg er i fuuld gang med at bage hindbærsnitter nam nam Og lige om lidt skal jeg i gang med fastalavnsboller med hjemmedelavede kagecremeSig endelig hvis i vil have en opskriftmen fyyha hvor er det usundtKram
Åh det kunne jeg så godt spise nu!!! mums!!! Det lyder bare lækkert!
Ja det er usundt, men smager fantastisk...
Loa skriver: Uhm lyder lækkert... God fornøjelse..... Må man ikke sige til hvis man hellere vil have en smagsprøve end en opskrift
jo du er velkommen Heheh
Hej med jer skønne pigerJeg er i fuuld gang med at bage hindbærsnitter nam nam Og lige om lidt skal jeg i gang med fastalavnsboller med hjemmedelavede kagecremeSig endelig hvis i vil have en opskriftmen fyyha hvor er det usundtKram
du må gerne sende adressen Jeg er sulten
quar20 skriver: du må gerne sende adressen Jeg er sulten
hehe hvor er du søødDu kommer fra Randers af ikke??
Så skal du være hjertelig velkommen en dag
Kruse90 skriver: hehe hvor er du søødDu kommer fra Randers af ikke?? Så skal du være hjertelig velkommen en dag
jo eller i udkanten af Randers.. faktisk Gassum Så jeg er frisk på prøvesmagning og en masse snak
quar20 skriver: jo eller i udkanten af Randers.. faktisk Gassum Så jeg er frisk på prøvesmagning og en masse snak
okayDet kender jeg godtKørte igennem hver gang jeg til og fra Jan, da han boede hjemme Han kommer fra Assens, ved mariagerEj det må vi finde ud af en dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128