De kære børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

-Milla-

Hej allesammen.

Jeg har lige lyst til at dele et af de små øjeblikke, som jeg bliver beriget med i arbedet med børn.

En pige fra min stue på 3½ år spørger mig: "Vil du høre hvaffor en sang der er min mors?" Det vil jeg selvfølgelig gerne, og så begynder pigen at synge "Alle mine veninder, alle mine veninder."
Herefter spørger hun om jeg også vil høre hendes fars sang, og begynder så at synge den. "Klokken var lidt i fem, sig uhuh sig uhuh ja uhuhuh."
Til sidst spørger hun om jeg ikke også vil høre hendes sang, og jeg svarer selvfølgelig: "Det vil jeg rigtig gerne. "Hey Danmark, hvad sker der for dig? Jeg savner dig, jeg vil ha dig tilbage, ligesom i de gamle dage....."
Jeg kan ikke huske, hvor meget af sangen hun sang, men jeg blev fuldstændig lammet og et stort smil bredte sig på mine læber. Jeg havde ikke forventet at Natasjas "Gi´mig Dnmark Tilbage, ville være en sang hun ville synge, og så hendes sang, som hun kaldte den.

Synes simpelthen det var så sød en oplevelse at jeg lige ville dele den med Jer.
Det kan godt være at mit job ikke er det mest økonomisk givende, men tilgengæld, så er det øjeblikke i løbet af dage, som dette, der gør at man føler sig "rig", og gør at man elsker at arbejde med de kære (små) børn.

Rigtig god weekend.

/Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Fru Dinesen

Hvor kært

Anmeld

14. januar 2011

otlitrom

Nårh, hvor sødt!

De små krudtugler kan lukke munden på os voksne engang i mellem. Jeg synes det er herligt!

Anmeld

14. januar 2011

Dot D

Sødt, og en ret fed sang

Anmeld

14. januar 2011

Sees

-Milla- skriver:

Hej allesammen.

Jeg har lige lyst til at dele et af de små øjeblikke, som jeg bliver beriget med i arbedet med børn.

En pige fra min stue på 3½ år spørger mig: "Vil du høre hvaffor en sang der er min mors?" Det vil jeg selvfølgelig gerne, og så begynder pigen at synge "Alle mine veninder, alle mine veninder."
Herefter spørger hun om jeg også vil høre hendes fars sang, og begynder så at synge den. "Klokken var lidt i fem, sig uhuh sig uhuh ja uhuhuh."
Til sidst spørger hun om jeg ikke også vil høre hendes sang, og jeg svarer selvfølgelig: "Det vil jeg rigtig gerne. "Hey Danmark, hvad sker der for dig? Jeg savner dig, jeg vil ha dig tilbage, ligesom i de gamle dage....."
Jeg kan ikke huske, hvor meget af sangen hun sang, men jeg blev fuldstændig lammet og et stort smil bredte sig på mine læber. Jeg havde ikke forventet at Natasjas "Gi´mig Dnmark Tilbage, ville være en sang hun ville synge, og så hendes sang, som hun kaldte den.

Synes simpelthen det var så sød en oplevelse at jeg lige ville dele den med Jer.
Det kan godt være at mit job ikke er det mest økonomisk givende, men tilgengæld, så er det øjeblikke i løbet af dage, som dette, der gør at man føler sig "rig", og gør at man elsker at arbejde med de kære (små) børn.

Rigtig god weekend.

/Camilla

Åh, det er så hyggeligt og dejligt sådan noget.

Da min niece var omkring de 4 år, var vi ude og køre en tur.
Jeg spørg så hende, og min nevø (som også sad på bagsædet) og vi skulle sætte en cd på.
Min niece råber "Jaaaaa, den med FUCK DIG!!" (Anna David)
Den havde vi så ikke lige, og så surmulede hun resten af køreturen.

Først blev jeg sgu lidt chokeret over at hun i en alder af 4 år, kunne F-ordet, men igen - Det er jo det de høre i radio og tv, så der gik ikke længe før jeg tøede op, og kunne smile af min dejlige niece

Anmeld

14. januar 2011

-Milla-

Sees. skriver:

Åh, det er så hyggeligt og dejligt sådan noget.

Da min niece var omkring de 4 år, var vi ude og køre en tur.
Jeg spørg så hende, og min nevø (som også sad på bagsædet) og vi skulle sætte en cd på.
Min niece råber "Jaaaaa, den med FUCK DIG!!" (Anna David)
Den havde vi så ikke lige, og så surmulede hun resten af køreturen.

Først blev jeg sgu lidt chokeret over at hun i en alder af 4 år, kunne F-ordet, men igen - Det er jo det de høre i radio og tv, så der gik ikke længe før jeg tøede op, og kunne smile af min dejlige niece

Hehe sødt. Ja det er jo det man skal huske, og de kender for det meste ikke ordets betydning, og den hænger jo fast hos dem fordi de også synes det er en god sang- såvel som voksne.
Min venindes dreng var også helt tidligt vild med Nik og Jay.

Anmeld

15. januar 2011

Kruse90

årrrh Det er ikke til at stå for.
Glemmer ikke min tid i børnhaven ( som pædagogmedhjælper)
Det er alt vær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.